Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – نصیر مقدری؛ دیدار نفت مسجدسلیمان و استقلال یکی از دیدارهای حساس این هفته لیگ به شمار می‌رود چرا که دلایل گوناگونی وجود دارد تا تقابل فرهاد مجیدی مقابل محمود فکری از جذابیت‌های خاصی بهره‌مند باشد.

استقلال فصل را با فکری استارت زد اما اتفاقاتی باعث شد کاپیتان سابق استقلال نتواند در قامت سرمربی دوام چندانی برای هدایت آبی‌پوشان داشته باشد و فرهاد مجیدی دیگر کاپیتان سابق استقلال برای سومین بار سکان دار پسران آبی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از آنکه محمودی فکری و فرهاد مجیدی هر دو سال‌ها کاپیتان استقلال بودند یک وجه اشتراکی دیگر نیز بین این دو سرمربی وجود داشته و آن نیز شاگردی دو اسطوره فوتبال استقلال یعنی زنده‌یاد پورحیدری و ناصر حجازی بوده است و جالب آنکه هر دو سرمربی فقید استقلال اعتقاد و اعتماد ویژه ای به فکری و مجیدی داشتند و همواره رابطه صمیمانه بین آنان حاکم بوده است.

اگر چه در بازی نفت مسجدسلیمان و استقلال هر دو سرمربی به دنبال کسب حداکثر امتیازات بازی هستند اما بی‌شک محمود فکری انگیزه‌های بیشتری برای پیروزی مقابل تیم سابق خود دارد تا بتواند از این راه شایستگی‌های خود را در روزهایی که فرهاد مجیدی نتایج خوبی با استقلال می‌گیرد نشان دهد و از آن سو نیز مربی استقلال به دنبال آن است پیروزی های متوالی خود را تا پایان لیگ ادامه دهد و چشم به کسب جام حذفی داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان استقلال محمود فکری استقلال محمود فکری نفت مسجدسلیمان فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس مسلمان شد+ فیلم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد ازپیروزی مقابل آبی پوشان جنوب در جام حذفی اعلام کرد مسلمان و شیعه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ژوزه مورایس سرمربی تیم سپاهان اصفهان در دومین فصل حضورش در این باشگاه به دین اسلام و مذهب شیعه مشرف شد. مورایس این موضوع را امشب بعد از پیروزی در جام حذفی مقابل تیم آبی پوشان جنوب اعلام کرد.

کد خبر 748200

دیگر خبرها

  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم