Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@14:01:04 GMT

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۲۷ تیر)

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۳۴۴۲

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۲۷ تیر)

جذاب‌ترین تصاویر پس زمینه (۲۷ تیر).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصاویر جذاب تصویر پس زمینه تصاویر باکیفیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!

به گزارش "ورزش سه"، هالند در جریان دیدار منچسترسیتی برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نتوانست درخشش همیشگی را داشته باشد و از کادر فنی خواست که به دلیل احساس دردی که داشت از زمین بازی بیرون برود.

این موضوع باعث نگرانی هواداران سیتی شده بود اما کادر پزشکی این تیم شرایط او را به دقت زیر نظر گرفتند و نهایت تلاش‌شان را به کار بردند تا او هرچه زودتر به اوج آمادگی برگردد و بتواند تیمش را در دیدارهای سرنوشت ساز پایانی لیگ برتر انگلیس همراهی کند.

هالند در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط فعلی‌اش اظهار داشت:«من آماده هستم. در جریان بازی برابر رئال در لیگ قهرمانان کمی مشکل داشتم. با تمام وجود دوست داشتم که به زمین برگردم و حالا برگشته‌ام و احساس خوبی دارم. آماده هستم که به پنج فینال پایانی حمله‌ور شوم.

کورس قهرمانی درست مثل فصل گذشته بسیار جذاب و هیجان انگیز است. شاید این جذاب‌ترین زمان برای فوتبالیست بودن باشد. شاید خیلی‌ها درک نکند اما دلیل من برای فوتبال بازی کردن همین است، احساسی که پیش از هر بازی دارم و کمی عصبی هستم.

این فوق العاده است و به همین دلیل است که عاشق فوتبال هستم چون این احساس را تجربه می‌کنم. بسیاری از بازیکنان ما پیش از این هم چنین کارهایی را انجام دادند و همه چیز مربوط به این است که بتوانیم آرام باشیم و زیاده خواهی نکنیم. ما آرام هستیم و لبخند می‌زنیم و از زمانی که داریم لذت می‌بریم و پس از آن روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • رنگ سال ۱۴۰۳ چیست؟
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!
  • نمایی بسیار زیبا و جذاب از امواج دریا (فیلم)
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏