Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@22:41:20 GMT

سه مرد مهاجر در فرانسه جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۳۵۷۴

سه مرد مهاجر در فرانسه جان باختند

آفتاب‌‌نیوز :

یک منبع قضایی در توضیح حادثه گفت: یک کودک دو ساله و یک بزرگسال نیز در آتش سوزی در ساختمان عمومی که مهاجران نیجریه بصورت گروهی در آن بسر می بردند، بشدت زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، به گفته این منبع قضایی، افراد کشته شده در آتش سوزی از مهاجران فاقد برگه اقامت بودند.

جزییات هویت قربانیان آتش سوزی در خبر اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فردریک کامیلری رییس پلیس به خبرگزاری فرانسه گفت هنوز علت آتش سوزی مشخص نشده است و تحقیقات در این زمینه ا؛ از شده است.

کشته شدن مهاجران در آتش سوزی ساختمان در حالی رخ می دهد که سیاستمداران مارسی در سال ۲۰۱۸ با اتهامات نادیده گرفتن هشدارها در مورد ناامن بودن مسکن روبرو شدند، زمانی که در اثر ریزش ناگهانی دو ساختمان در مرکز شهر هشت نفر کشته شدند.

آخرین گزارش یورواستات (داره آمار کمیسیون اروپا) حاکی از ان است که شمار مهاجران غیرقانونی حاضر در اتحادیه اروپا در مقایسه با سال ۲۰۱۹ نزدیک به ۱۱ درصد و در مقایسه با سال ۲۰۱۵ حدود ۷۳ درصد کاهش یافته است. شمار مهاجران غیرقانونی در اتحادیه اروپا طی سال ۲۰۱۵ به رکورد دو میلیون و ۸۵ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده بود.

آلمان در سال ۲۰۲۰، بیشترین تعداد مهاجران غیرقانونی(۱۱۷ هزار و ۹۰۰ نفر) را در خاک خود شناسایی کرده و پس از آن فرانسه (۱۰۳ هزار و ۹۰۰ نفر)، مجارستان (۸۹ هزار و ۴۰۰ نفر) و اسپانیا(۷۲ هزار و ۳۰۰ نفر) قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مهاجر فرانسه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از تارنمای خبری سی بی اس، در این بیانیه آمده است: تیراندازی هنگامی رخ داد که ماموران اداره پلیس شهر شالوت برای اجرای حکم دستگیری یک مظنون به محل اقامت وی مراجعه کرده بودند.

بر اساس این بیانیه، در جریان این تیراندازی، علاوه بر مظنون اصلی که هدف گلوله افسران پلیس قرار گرفت و جان خود را از دست داد، ۲ مظنون دیگر نیز در خانه‌ای که از آنجا به سمت مأموران پلیس تیراندازی شده بود، دستگیر و برای بازجویی به اداره پلیس شهر شالوت منتقل شدند.

در این بیانیه با اشاره به اینکه چهارمین افسر پلیس که در این حادثه تیراندازی هدف اصابت گلوله قرار گرفت، به بیمارستان منتقل شده، آمده است: حال این افسر پلیس وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • ببینید | استفاده از پهپاد رزمی مهاجر در استان فارس؛ علت چیست؟
  • تصاویر محل ریزش مرگبار اتوبان در چین | ۱۹ نفر جان باختند + ویدئو
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • سیل در سومالی؛ ۷ کودک جان باختند
  • سیل در سومالی/ ۷ کودک جان باختند
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند