Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه صحن شورای شهر ارومیه درخصوص استیضاح شهردار برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: مجید آقازاده تا پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه، بعنوان شهردار باقی ماند.

وی افزود: استیضاح مجید آقازاده شهردار ارومیه در جلسه صحن شورا به رای گیری گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد:  از اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه صحن شورا ۶ نفر رای مثبت و ۴ نفر رای منفی بر استیضاح مجید آقازاده شهردار ارومیه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استیضاح ارومیه شهردار ارومیه شورای شهر ارومیه استیضاح شهردار آذربایجان غربی استیضاح شهردار ارومیه شهر ارومیه جلسه صحن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۳۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر بندر امام با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

ایسنا در خبری نوشت: عزیز مراد حسین‌پور اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضایی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضایی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آنان نخواهد شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901751

دیگر خبرها

  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • شهردار ارومیه در سمت خود ابقا شد
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • شهردار ارومیه با چهار رأی موافق ابقا شد
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • شهردار این شهر توسط عضو شورای شهر ربوده شد
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟