Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@23:31:12 GMT

تشکیل ۲۲ پرونده تخلف صنفی در «نهبندان»

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۴۰۴۷

تشکیل ۲۲ پرونده تخلف صنفی در «نهبندان»

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید پرورده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگارن، اظهار داشت: در راستای بازرسی‌های صورت گرفته تعداد ۲۲ پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از یک میلیارد و ۱۴۲ میلیون ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی ادامه داد: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ تعداد ۸۴۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان انجام و تعداد ۱۲ مورد گشت مشترک با همکاری ادارات مختلف از جمله اماکن عمومی، شبکه بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی و اتاق اصناف در سطح شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهبندان هدف از این بازرسی‌ها و گشت‌های مشترک را برخورد و پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی از جمله گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، عدم درج قیمت و برخورد با تخلفات احتمالی عنوان کرد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت بیرجند تجارت نهبندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، طی دو روز گذشته، ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد پلمب شد که عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای این صنف تشکیل شده و ۷ واحد نیز پلمب شده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان