Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه سامان از پرداخت بیش از 43 میلیارد ریال خسارت بابت زلزله سال گذشته «سی سخت» شهرستان یاسوج در استان کهگیلویه و بویر احمد خبر داد.

 

به گزارش پول نیوز، فریبا نقی پور با بیان این که پس از وقوع زلزله در آخرین روزهای بهمن ماه سال گذشته در منطقه «سی سخت»، هتلی که با سرمایه 81 میلیارد و 600 میلیون ریال تحت پوشش بیمه آتش سوزی شرکت بیمه سامان بود با خساراتی مواجه شد، افزود: پس از بازدید تیم کارشناسی از محل حادثه و ارزیابی های دقیق، مبلغ خسارت وارده به این مکان بیش از 40 میلیارد برآورد و بلافاصله پس از تکمیل پرونده، این خسارت به صورت کامل با رضایت بیمه گذار در وجه ایشان پرداخت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به این که دو فقره خسارت دیگر مربوط به اداره پست نیز پرداخت شده است،‌ اظهار کرد: بر این اساس مجموع خسارت های پرداختی زلزله «سی سخت» به بیش از 43 میلیارد و 443 میلیون ریال رسیده است.

مدیر بیمه های آتش سوزی شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که این شرکت خود را به جبران خسارت مشتریان در حداقل زمان ممکن و پاسخگویی به اعتماد آنها متعهد می داند،‌افزود: بیمه سامان سعی دارد با حمایت تمام عیار از مشتریان خود نسبت به ایجاد آرامش در خانواده ها و بازگردانی بخش های تولیدی و اقتصادی خسارت دیده به چرخه فعالیت مجدد در اسرع وقت ، اقدام نماید.

شرکت بیمه سامان با داشتن شبکه فروش گسترده در سراسرکشور، آماده عرضه انواع خدمات بیمه های آتش سوزی در رشته های مسکونی ، غیرصنعتی ، صنعتی و انبارها می باشد ، از این رو هموطنان می‌توانند برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر به وب‌سایت بیمه سامان به نشانی www.si24.ir مراجعه و نسبت به خریداری بیمه نامه ها بصورت آنلاین اقدام و یا با شماره 8943-021 تماس حاصل فرمایند

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سامان بیمه آتش سوزی شبکه فروش پرداخت خسارت فروش آنلاین شرکت بیمه سامان آتش سوزی سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۴۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • وقوع سالانه ۱۴ تا ۱۵ هزار زلزله در سطح کشور
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی