Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عرب روز یکشنبه به رسانه‌ها اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت اداره‌ کل متبوع مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل منابع ملی در قالب اسناد خزانه اسلامی برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

وی افزود: این ساختمان دارای ۷۰۰ متر مربع زیربنا است که سال ۱۳۸۹ عملیات اجرایی آن آغاز شد و به دلیل محدودیت‌های اعتباری تاکنون به بهره‌برداری نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان سرایان گفت: اجرای کامل تاسیسات (گاز، برق و آب) سیستم گرمایش و سرمایش، ساخت در و پنجره upvc و اجرای نما از عملیات پیش‌بینی شده در این مرحله است که برای مساحت حدود ۲۰۰ متر مربع از کل مجموعه انجام می‌شود و با اختصاص اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان فاز اول این مجموعه تا ۲ ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: این پروژه برای تکمیل به اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال نیاز دارد که امیدواریم در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و از منابع ملی نیز مساعدت لازم انجام شود تا سریعتر به بهره‌برداری برسد و صنعتگران،  هنرمندان و علاقمندان صنایع‌ دستی بتوانند از ظرفیت‌های این مجموعه استفاده کنند.

عرب از ادامه عملیات اجرایی تکمیل بازارچه صنایع‌ دستی شهر آیسک نیز خبر داد و گفت: این پروژه از مصوبات سفر استاندار در مرداد سال گذشته به شهر آیسک با اعتبار سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال است که مبلغ یک میلیارد ریال نقدی از محل اعتبارات سفر و ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی وزارت میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی در قالب اسناد خزانه، اختصاص یافت.

وی افزود: این بازارچه دارای ۱۰ غرفه، با طراحی سنتی و ۳۲۰ متر مربع مساحت است که به صورت مشارکتی با شهرداری آیسک شروع شد و در مراحل پایانی اجرا قرار دارد که حداکثر در یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

مسوول میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان سرایان گفت: برآورد هزینه کامل پروژه مبلغ ۱۲ میلیارد ریال بوده که مابقی مبلغ توسط شهرداری تامین شده است.

وی اظهار داشت: این بازارچه در پارک جنگلی آیسک برای فروش محصولات صنایع‌ دستی صنعتگران و هنرمندان احداث شده که تهیه و ساخت در و پنجره‌ها، سرامیک کف به متراژ ۲۳۰ متر مربع و ۴۰۰ متر مربع آجر فرش محوطه توسط میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی و با مجموع اعتبارات مذکور انجام شده است.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان سرایان در ۱۶۰ کیلومتری غرب بیرجند است.

برچسب‌ها صنایع دستی سرایان پروژه ساختمانی خراسان جنوبی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنایع دستی سرایان پروژه ساختمانی صنایع دستی سرایان پروژه ساختمانی خراسان جنوبی اعتبارات گردشگری و صنایع بهره برداری متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۴۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،محمد هادی‌زاده اظهار کرد: پروژه پوشش بتنی کانال انتقال آب (لاینینگ) به طول 6 هزار و 500 متر با اعتبار 50 میلیارد ریال در اراضی شالیزاری 18 روستای شهرستان آمل در حال اجراست.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره با نظارت مستمر کارشناسان امور فنی و زیربنایی این مدیریت بر اجرای این طرح، تصریح کرد: این طرح تاکنون به طول هزار و 250 متر با هزینه 8.5 میلیارد ریال در روستاهای کمدره، لتی‌کلا، پولیکیاده و چنگمیان اجرا و نیز در روستاهای شهنه‌کلا، پاشاکلا، اسکی‌محله، تازه‌آباد و نوآباد این شهرستان در دست انجام است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای کشاورزی، رسیدن به اهداف سازمانی، توسعه بخش کشاورزی، امنیت غذایی و تحقق شعار سال استفاده می شود، گفت: احداث پوشش بتنی کانال های انتقال آب، نقش تعیین کننده‌ای در بهبود راندمان آبیاری، کاهش هدر‌رفت و مدیریت توزیع آب و جلوگیری از رشد علف‌های هرز خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • سومین نمایشگاه گردشگری،صنایع دستی و مشاغل خانگی در محمدآباد جرقویه برپا شده است