Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های عربستانی از قطعی شدن جدایی سباستین جووینکو هافبک ایتالیایی الهلال از این تیم خبر دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نوشته روزنامه المیدان الریاضی، جووینکوی 34 ساله که در ژانویه سال 2019 به الهلال پیوست، نخستین بازیکنی است که در نقل و انتقالات تابستانی از این تیم جدا خواهد شد و به دلایل خانوادگی مایل است به فوتبال ایتالیا بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جووینکو در 81 بازی 16 گل با پیراهن الهلال به ثمر رساند با این وجود در فصل گذشته به دلیل مصدومیت‌های متوالی از فهرست آسیایی این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شد.

تغییر زندگی ستاره سلتیک با قبول پیشنهاد الهلال

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: الهلال عربستان الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران

به گزارش جام جم آنلاین، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن درباره ایران موضع گیری کرد و گفت که کشورش، صحنه درگیری میان ایران و رژیم صهیونیستی نخواهد بود.

وی در ادامه از آمادگی کشورش برای رساندن ۵۰۰ محموله کمک در روز به غزه هم دم زد.

وزیر خارجه اردن گفت: جنگ در غزه جنگی برای انتقام از ملت فلسطین و اهالی غزه است. هیچ چشم‌انداز حقیقی تا این لحظه برای پایان جنگ وجود ندارد.

الصفدی همچنین بیان کرد: فاجعه انسانی در غزه بدون راه حلی واضح، تشدید می‌شود و مواضع جامعه بین‌المللی تغییر کرده و همه می‌دانند که این جنگ بیهوده است.

وی بیان کرد: جنگ علیه غزه به نفع احدی نیست و به تشدید درگیری در منطقه منجر می شود.

وزیر خارجه اردن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی هم گفت: اقدامات اسرائیل علیه مراکز عبادی در قدس، مسیحیان و مسلمانان را هدف قرار می دهد.

دیگر خبرها

  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • جشن خانوادگی «خداقوت کارگر» در مشهد
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • بلینکن هنگام ترک چین تنها توسط سفیر کشورش بدرقه شد
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • موضع‌گیری وزیر خارجه اردن درباره ایران