Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: براساس تصمیم چهارشنبه گذشته هیئت دولت، صنایع سنگین، چون فولاد و سیمان از شب تا صبح اجازه فعالیت دارند.
به گزارش آریا؛ آقای محمود واعظی درباره قطعی برق صنایع سنگین، چون فولاد و سیمان و تمهیدات لازم برای جلوگیری از افزایش قیمت محصولات این صنایع، گفت: این وضعیت موقت است و این کار‌ها به دلیل افزایش دما در هفته‌های پیش‌رو انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس تصمیمات چهارشنبه گذشته هیات دولت قرار شد به برخی صنایع اجازه داده شود شب تا صبح فعالیت داشته باشند که سیمان و فولاد هم جزو آن است.
رییس دفتر رییس‌جمهور با قدردانی از همکاری صنایع برای جلوگیری از خاموشی منازل مسکونی، تصریح کرد: این اقدام موقت است و به سرعت تمهیدات لازم را انجام می‌دهیم تا به آن‌ها برق مجانی دهیم و در محصولاتشان جبران کنیم.
واعظی همچنین درباره واگذاری معادن راکد گفت: برخی از افراد معادن را بدون استفاده در دست داشتند و فقط اسم‌شان روی آن معادن بود؛ به همین دلیل سیاستی ابلاغ شد تا این معادن فعال یا به شخص دیگری واگذار شود.
وی افزود: واگذاری معادن حبس شده از سال گذشته آغاز شد و وزیر صنعت، معدن و تجارت هم با جسارت و شجاعت این کار را دنبال کرد.
رییس دفتر رییس جمهور همچنین گفت: این معادن که واگذار و استخراج می‌شود، منافع استخراج آن برای دولت بعد خواهد بود. همه این کار‌ها در این دولت شفاف و علنی انجام می‌شود و هیچ پنهان کاری وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: صنایع سیمان فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان روز سه شنبه در بازدید از معدن سنگ گوهره نرگسه چگنی با قدردانی ازکارگران معادن استان گفت: سنگ گوهره یکی از سنگ‌های باارزش کشور است که از معادن لرستان تولید و استخراج می‌شود و در بازار سنگ کشور به فروش می‌رسد.
ابوطالب شفقت با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت خدمتگزار و دولت کار و تلاش است افزود: باید در راستای جهش تولید و افزایش کیفیت محصول وفرآوری سنگ وجلوگیری ازخام فروشی این سرمایه عظیم تلاش بیشتری کنیم.
شفقت با لزوم توجه به مشکلات کارگران در لرستان، یادآور شد: سنگ‌های معدنی باید توسط صنعتگران بومی در داخل این استان فرآوری شود و از خام‌فروشی سنگ‌های معدنی باید جلوگیری کنیم.
میزان ذخایر سنگ لرستان ۶۸.۵ میلیون تن و میزان استخراج سالیانه هم یک میلیون ۲۶۹ هزار تن است.

دیگر خبرها

  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست