Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز شنبه مورخ 26 تیرماه اعلام شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران ، نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری استان خوزستان(وسخوز) با توجه به رفع تعلیق، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.

بازگشایی نماد معاملاتی (کماسه)

به اطلاع می رساند؛ نماد معاملاتی شرکت تامین ماسه ریخته گری(کماسه) با توجه به حد نصاب نرسیدن مجامع عمومی سالیانه و عمومی فوق العاده، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازگشایی نماد معاملاتی (فاراکح)

به اطلاع می رساند،نماد معاملاتی حق تقدم شرکت ماشین سازی اراک(فاراکح)با توجه به اعلام مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.

بازگشایی نمادهای معاملاتی(افق)،(لبوتان)،(تکنو)

به اطلاع می رساند؛ نماد معاملاتی شرکت های فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش(افق)، گروه صنعتی بوتان(لبوتان) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و تکنو تار(تکنو) پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه بدون تقسیم سود نقدی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.

بازگشایی نماد معاملاتی(رتاپ)

به اطلاع می رساند، نماد معاملاتی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان(رتاپ)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.

بازگشایی نماد معاملاتی(سیلام)

به اطلاع می رساند، نماد معاملاتی شرکت سیمان ایلام(سیلام)،با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.

وقفه معاملاتی نماد (خاذین1)، (کسرام1)، (دپارس1)، (رکیش1)، (غشان1) به علت تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت

به اطلاع می رساند نماد معاملاتی شرکت سایپاآذین‌ (خاذین1)، پارس‌ سرام‌ (کسرام1)، پارس‌ دارو (دپارس1)، کارت اعتباری ایران کیش (رکیش1)، شیرپاستوریزه‌پگاه‌خراسان‌ (غشان1)، ولاد مبارکه اصفهان (فولاد1)، با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

وقفه معاملاتی نماد (رکیشح1)

به اطلاع می رساند نماد معاملاتی حق تقدم سهام شرکت کارت اعتباری ایران کیش (رکیشح1) با توجه به وقفه معاملاتی نماد اصلی، به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

توقف نماد های (شسپا1)، (بکاب1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

نماد های معاملاتی شرکت نفت سپاهان (شسپا1)، صنایع‌جوشکاب‌یزد (بکاب1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

تعلیق نماد معاملاتی (وساخت1)

به اطلاع فعالین محترم بازار می رساند؛ طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران (وساخت1) حداکثر تا تاریخ 1400/05/09 تعلیق شد.

توقف نمادهای (شبهرن1)، (بکاب1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

نماد معاملاتی شرکت های نفت‌ بهران‌ (شبهرن1)، صنایع‌جوشکاب‌یزد (بکاب1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

توقف نمادهای (غبهنوش1)، (رتاپ1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت بهنوش‌ ایران‌ (غبهنوش1)، تجارت الکترونیک پارسیان (رتاپ1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

تعلیق نماد معاملاتی (ومعادن1)

به اطلاع فعالین محترم بازار می رساند؛ طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir جهت بررسی وضعیت اطلاعاتی ناشر، نماد معاملاتی شرکت توسعه‌معادن‌وفلزات‌ (ومعادن1) حداکثر تا تاریخ 1400/05/09 تعلیق شد.
توقف نماد (فاما1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

به اطلاع می رساند نماد معاملاتی شرکت صنعتی‌ آما (فاما1)، با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.
نمادهای معاملاتی(ساربیل)،(کساوه)، (حپترو)،(خپویش)،(ثامان)،(ثشرق) مشمول رفع گره معاملاتی

نماد معاملاتی شرکت های سیمان آرتا اردبیل(ساربیل)،صنایع کاشی و سرامیک سینا(کساوه)، مهندسی حمل و نقل پتروشیمی(حپترو)،سازه پویش(خپویش)،سامان گستر اصفهان(ثامان)،سرمایه گذاری مسکن شمال شرق(ثشرق)مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی می باشند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: آماده انجام معامله بازگشایی نماد معاملاتی نماد معاملاتی شرکت محدودیت نوسان قیمت نمادهای معاملاتی معاملاتی نماد روز معاملاتی توقف نمادهای متوقف گردید نماد مذکور توقف نماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۵۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاملا رکورد فروش را جابجا کرد

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پتروشیمیایی که شامل ۱۷ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. عملکرد نماد‌های این گروه چگونه بود؟ بیشترین و کمترین میزان فروش در فروردین ماه؟ نماد شپاس با فروش 1065.9 میلیارد تومان بیشترین میزان و شرنگی با میزان فروش 0.3 میلیارد تومان کمترین میزان فروش را در فروردین ماه به خود اختصاص دادند. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iz5

دیگر خبرها

  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاملا رکورد فروش را جابجا کرد
  • هشدار به ساکنان ایلام
  • هشدار احتمال وقوع سیلاب در ایلام
  • عکس | اعلام قیمت محصولات سبک تجاری زامیاد
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد