Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نیما عالمیان ورزشکار اعزامی به المپیک ۲۰۲۰ تمرینات و اردوهای خوبی را پشت سرگذاشته و خوش‌بینم که نتیجه خوبی کسب کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، جمیل لطف‌اله‌نسبی سرمربی کردستانی و صاحب‌نام تیم ملی تنیس روی میز ایران 26تیرماه با بدرقه مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از طریق فرودگاه امام خمینی(ره)؛ تهران را به مقصد توکیو محل برگزاری رقابت‌های المپیک 2020 ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 تیم ملی تنیس‌روی ایران با یک ورزشکار (نیما عالمیان) به سرمربیگری جمیل لطف‌اله نسبی در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو حضور پیدا خواهد کرد.

لطف‌اله‌نسبی به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بزرگسالان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان و المپیک بزرگسالان حضور پیدا کرده و در بازی‌های المپیک 2016 برزیل هدایت نوشاد و نیما عالمیان نمایندگان کشورمان در المپیک را برعهده داشت.

این سرمربی کردستانی تیم ملی تنیس روی میز ایران در چندین دوره مسابقات جهانی همراه تیم ملی کشورمان شرکت کرده و در پنجاه و چهارمین دوره رقابت‌های جام جهانی تنیس روی میز همراه با ملی پوشان کشور برای نخستین بار در تاریخ این رشته در کشورمان عنوان دوم تیمی مسابقات دسته دو قهرمانی جهان 2018 "هالمستاد سوئد" را کسب کرده و موفق شدند به دسته یکم این رقابت ها صعود کنند. 

این صعود تاریخی نخستین صعود پینگ پنگ بازان کشورمان به دسته یک جهانی بوده‌ که پس از پیروزی بر تیم پُرقدرت اوکراین صورت گرفت و لطف‌اله نسبی هدایت این تیم را برعهده داشت.

لطف‌اله نسبی نخستین و تنها مربی ایرانی است که موفق شده‌ تیم ملی بزرگسالان ایران را به سطح مسابقات دسته یک جهان ارتقاء داده و جزو 24 تیم برتر دنیا قرار دهد. این عملکرد بهترین نتیجه تاریخ تنیس روی میز ایران در رقابت‌های تنیس روی میز جام جهانی بزرگسالان بوده‌ است.

عالمیان: انتظار دارم نتیجه خوبی در المپیک بگیرم/ با روحیه و آمادگی خوبی به توکیو می‌رومدرخواست باخ از ژاپنی‌ها برای استقبال از ورزشکاران المپیک

لطف‌اله‌نسبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از آمادگی کامل نیما عالمیان خبر داد و گفت: این ورزشکار صاحب‌نام‌ از وضعیت روحی و جسمی خوبی برخوردار است.

وی افزود: عالمیان تمرینات و اردوهای خوبی را پشت سرگذاشته و خوش‌بینم که در المپیک نتیجه خوبی کسب کند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان بیان کرد: امیدوارم مردم با دعای خیر خود ما را فراموش نکرده و عالمیان نیز با همان غیرت همیشگی به میدان مسابقات رفته و خوشحالی بیش از پیش ملت ایران را فراهم کند.

‌انتهای پیام/489/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تنیس روی میز سرمربی تیم ملی تنیس نیما عالمیان لطف اله نسبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با صعود تیمش به مرحله بعدی و ثبت نتیجه 2 بر یک رقم خورد، گفت: بازی‌های حذفی هیچوقت ساده نیست، به بازیکنان تبریک می‌گویم که تلاش زیادی کردند، به استقلال ملاثانی که تیم بانظمی بودند و سازماندهی خوبی داشتند نیز تبریک می‌گویم؛ آنها باعث افتخار جام حذفی بودند.

سرمربی پرتغالی سپاهان درباره کیفیت تیم استقلال ملاثانی هم صحبت کرد و افزود:  سه بازی از این تیم کامل دیده‌ام، تیم با سازماندهی هستند و کیفیت و بازیکنان خوبی در خط هافبک دارند، در بخش تهاجمی بازیکنان سرعتی دارند که گل هم زدند، ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه دارند و کاپیتان این تیم باتجربه است؛ به بازیکنان و کادر گفتم که بازی ساده‌ای نیست و باید برای این بازی آماده شویم.

او سپس در واکنش به سوالی درباره زندگی شخصی‌اش هم اینطور صحبت کرد: مربی حرفه‌ای هستم، هرکدام از شما در کنار کارتان خانواده‌تان را نیز دارید؛ اتفاقاً وقتی یک نفر خانواده تشکیل می‌دهد و حرفه‌ای است، مسؤولیت بیشتری پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • ذوب آهن اصفهان در دوره جدید موفقیت های معدنی خوبی کسب کرد
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران؛ فردا
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم