Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@16:04:23 GMT

حاج صفی با ۳۰۰ هزار یورو در تیم یونانی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۶۶۰۱

حاج صفی با ۳۰۰ هزار یورو در تیم یونانی

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حاج صفی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که یکی از گزینه‌های مدنظر باشگاه آ. اک یونان است، قرار است فصل آینده در این تیم به میدان برود.

حاج صفی سابقه بازی در تیم‌های پانیونیوس و المپیاکوس یونان را دارد. به نظر می‌رسد انتقال حاج صفی به آ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اک قطعی بوده و موافقت‌های لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید

تمجید خبرنگار عمانی از دربی تهران / استقلال - پرسپولیس، یکی از مهمترین دربی‌های آسیا است

رسانه یونانی از توافق شفاهی حاج صفی با آ. اک و موافقت دیمیتریس ملیسانیدیس مالک باشگاه با جذب این مدافع ایرانی خبر داده است.  مبلغ قرارداد حاج صفی با آ. اک ۳۰۰ هزار یورو به علاوه پاداش است و انتقال او به عنوان بازیکن آزاد صورت می‌گیرد.  

کریم انصاریفرد دیگر کاپیتان تیم ملی ایران هم فصل گذشته در تیم آ. اک بازی کرد و در صورت انتقال قطعی حاج صفی، تیم ملی ایران ۲ نماینده در این تیم خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احسان حاج صفی لیگ برتر یونان اخبار ورزشی حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس

تیاگو سانتوس بیش از 10 میلیون یورو قیمت دارد

طرفداری | میلان ممکن است برای جذب تیاگو سانتوس، مدافع راست پرتغالی لیل وارد عمل شود چراکه فلورنتزی و کالابریا فقط یک فصل دیگر قرارداد دارند. 

به گزارش دنیله لونگو و گاتزتا دلو اسپورت، میلان به جذب تیاگو سانتوس می اندیشد. این مدافع متولد 2002 که با 6.5 میلیون یورو به لیل آمد، در این فصل چندین بار توسط روسونری زیرنظر گرفته شده و قیمتش در حال حاضر بیش از 10 میلیون یورو است. با توجه به تحت قرارداد بودن الساندرو فلورنتزی و داویده کالابریا تا سال 2025، میلان پیگیر وضعیت این مدافع راست پرتغالی خواهد بود. لونگو می گوید احتمال اقدام یوونتوس برای این سانتوس نیز وجود دارد (در صورت جدایی تیموتی وه آ).

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • دیدگاه مکاتب فلسفه یونانی درباره سعادت انسان
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد
  • جزئیات رهاسازی حقابه ایران از افغانستان | ویدئو