Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران،ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات آبفای منطقه6 تهران در مقایسه با سایر دستگاه های اجرایی جنوب تهران و شهرستان ری رضایت بخش و شایسته قدردانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ؛ سید علی یزدیخواه در پنجمین نشست تنش آبی گفت: ما در چند سال اخیر شاهد هستیم که شرکت آب و فاضلاب خدمات ارزنده ای در بخش آب و فاضلاب به مردم شریف جنوب تهران و شهرستان ری ارایه کرده است و با وجود کمبود منابع و مواجهه با تنش آبی، در زمینه خدمت رسانی به مردم در مقایسه با سایر دستگاه های اجرایی ممتاز و سرآمد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ری و تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه همواره در کنار و حامی آبفا و مجموعه مدیریتی و کارکنان این شرکت در خدمت رسانی به مردم خواهد بود ابراز امیدواری کرد که با وجود مدیریت جهادی و کارکنان متعهد و متخصص در این شرکت که سرمایی اصلی شرکت هستند؛ در آینده نیز شاهد استمرار و ارتقای این خدمات رسانی ها باشیم.

مدیرعامل آبفای منطقه6 تهران نیز در آغاز این نشست با اشاره به شرایط سختی که آبفا با توجه به کاهش شدید بارش ها و نزولات آسمانی و کمبود شدید منابع آبی با آن روبه رو است گفت: استان تهران این روزها در حال ورود به وضعیت قرمز از نظر منابع آبی است و تنها راه برون رفت از این شرایط و مواجه نشدن با تنش آبی ، صرفه جویی 20 درصدی در مصارف است.

حسن حقیقی در ادامه با برشمردن بخشی از برنامه ها و اقدامات آبفای منطقه در زمینه خدمت رسانی به مردم به ویژه در روستاهای زیر پوشش و تلاش های صورت گرفته در زمینه گذر بدون تنش از فصل گرم سال ابراز امیدواری کرد که با همیاری و همراهی عموم مردم و اقدامات شرکت، تابستان امسال را با کم ترین تنش و دغدغه آبی سپری کنیم.

شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران- شهرری، 276 هزار مشترک آب شهری و روستایی و 184 هزار مشترک فاضلاب دارد و به آحاد جمعیتی بالغ بر 2میلیون نفر در مناطق (۱۵-۱۶-۱۷-۱۹-۲۰) شهرداری تهران و پنج شهر جنوب تهران شامل شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن آباد، قیام دشت و خاورشهر خدمات رسانی می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مدیرعامل آبفای منطقه6 تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک تهران گفت: با هدف کاهش معضلات زیست محیطی و حفظ منابع آب‌های زیرزمینی، کارواش‌های منطقه یک تهران ساماندهی شد.

احسان صفایی افزود: ۲۳ کارواش شناسایی شدند که ۹ مورد متعلق به اماکن نظامی و ۱۳ مورد متعلق به اشخاص حقیقی هستند.

وی گفت: برابر تعامل انجام شده با شرکت آب و فاضلاب همه کارواش‌های اشخاص حقیقی به جز یک مورد که مجهز به شبکه تصفیه فاضلاب بود ملزم به اتصال به شبکه تصفیه فاضلاب شهری شدند.

معاون شهردار منطقه یک به دیگر معضلات کارواش‌ها اشاره کرد و گفت: بهره برداری بی رویه و غیر مجاز از چاه‌های آب و سفره‌های آب زیرزمینی از دیگر معضلات است که در این خصوص نیز ۶ مورد چاه غیر مجاز توسط شرکت آب منطقه‌ای شناسایی شدند که از این تعداد ۲ چاه غیر مجاز طی مراحل قانونی مسدود و ۴ مورد دیگر نسبت به اخذ مجوز از شرکت مذکور اقدام کردند.

او درباره کارواش‌های متعلق به اماکن نظامی نیزگفت: ضمن انجام مکاتبه با امور نهادها، سازمان‌ها و نیرو‌های مسلح مکاتبه و جلسات مشترکی با نمایندگان در اینباره برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • کارواش های منطقه یک تهران زیر ذره بین بازرسان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • پشت صحنه پیامک «آبفا»