Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – علیرضا فغانی داور خوش‌سابقه ایرانی که در دیدارهای بزرگی قضاوت کرده، در مصاحبه با خبرورزشی درباره بازیکنانی که با آن‌ها رودررو شده و قاضی دیدارهای‌شان بوده حرف جالبی زد.

فغانی درباره بزرگ‌ترین بازیکنانی که زمین دیده می‌گوید: «تقریباً همه بازیکنان بزرگ هم‌عصر خودم را در زمین دیده‌ام. از مسی تا رونالدو و رونالدینیو و نیمار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او در ادامه از لیونل مسی تمجید می‌کند و ادامه می‌دهد: «مجذوب هیچ یک از آنها نشدم اما مسی خیلی رفتار جنتلمنانه‌ای داشت. کاری به کار داوری نداشت، شبیه‌سازی نمی‌کرد و مشکلی نمی‌ساخت.»

فغانی درباره بازیکن محبوبش هم گفت: «مارادونا را خیلی دوست داشتم. بازی پله را ندیده بودم اما او را دوست داشتم. از بازیکنان معاصر هم بکام و رونالدینیو را دوست داشتم.»

گفت‌وگوی مفصل علیرضا فغانی با خبرورزشی را اینجا بخوانید: سکوت فغانی در خبرورزشی شکست/ می‌خواستند مرا بزنند، زورشان نرسید/ قرار به مدیریت باشد، رئیس فدراسیون می‌شوم

بیشتر بخوانید: فوتبال ملی حق لیونل مسی را داد/ از خداحافظی احساسی تا جبران شکست در فینال‌ها لیونل مسی چطور راضی به تمدید قرارداد با بارسلونا شد؟/ مسئله اصلی پول نبود!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا فغانی لیونل مسی تیم ملی آرژانتین خبر ویژه علیرضا فغانی لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • عکس‌| لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • ستاره ایرانی نیمه نهایی آسیا: علیرضا فغانی!
  • ساخت مستند تصویری شبیه‌سازی حرم مطهر امام حسین (ع) در شیراز
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا
  • فناوری شبیه سازی Voice Engine چه خطراتی دارد؟