Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانک ملی استان ایلام در سال های ۹۸و۹۹ در پرداخت وام ازدواج در بین بانک ها رتبه برترراکسب کرد.

به گزارش برنا از روابط عمومومی بانک ملی ایلام ؛طالب یاسمی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک ها  استان و مدیر اداره امور شعب بانک ملی استان  گفت :بانک ملی در سال گذشته در بین ۷۸۰۰پرونده وام ازدواج توانست ۲۸۵۰(۳۷%)پرونده وام ازدواجی پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسمی اظهار داشت:از اول سال تا اکنون ۴۶۷۱پرونده ازدواج در سامانه بانک مرکزی ثبت شده که از این تعداد بانک ملی ۱۶۵۹ثبت نام و پرداختی داشته است که از این تعداد ۱۱۲۰نفر آن ها پرداخت شده و ۵۳۹نفر هم درحال تشکیل پرونده می باشند 

رییس کمیسیون بانک ها در رابطه با مبلغ وام ازدواجی جوانان عنوان کرد:مبلغ وام ازدواجی برای افرادی که سن آن ها زیر ۲۵سال است برای هر نفر۱۰۰میلیون تومان(زوجین:۲۰۰میلیون) و افرادی که بالای ۲۵سال سن دارند هر نفر ۷۰میلیون تومان (زوجین:۱۴۰میلیون) و برای خانواده های ایثارگران و شهداء این مبالغ ۲برابر پرداخت خواهد شد.

یاسمی بیان داشت:از سایر بانک ها انتظار داریم با توجه به در پیش بودن هفته جوان و ازدواج،فعالیت خود را بیشتر و به آسانی به جوانان جهت دریافت وام ازدواج خدمات دهند که جوانان دقدقه ای برای ازدواج نداشته باشند.

 یاسمی در رابطه با پرداخت وام به مشاغل آسیب پذیر شرایط کرونا اظهارداشت:بانک ملی توانسته ۱۰۰% منابعی که در اختیار بانک ملی قرار دادند را پرداخت کند که این مبلغ واریزی با توجه به موقعیت شغلی از ۶میلیون تا ۱۶میلیون بوده که به این مشاغل آسیب پذیر پرداخت شده است  که بیشتر آن مربوط به حوزه اصناف و حمل نقل بوده است.

وی در ادامه افزود:ما جهت جلوگیری از ازدحام در شعب در این شرایط حاد،ثبت نام و پرداخت  این وام به صورت غیرحضوری(الکترونیکی) در سامانه و نرم افزار های بانک ملی انجام دادیم .

یاسمی  درباره کمک های مومنانه انجام شده در این ایام کرونا گفت:بانک ملی خوشبختانه در این موضوع خوشبختانه خوش درخشیده و درسال گذشته همکاران بین المللی ما توانسته اند ۲۰۰میلیون تومان در استان جذب کنند.

وی  افزود: توانستیم در محرم سال گذشته در بخش موسیان و شهرستان هلیلان ۱۲۰هزار ماسک و ۱۲۰هزار دستکش بین عزاداران حسینی توزیع کنیم .

وی گفت:بانک ملی توانسته ۵۰۰ بسته غذایی در چهار مرحله با کمک بسیج و استانداری تهیه و توزیع کند.

وی در ادامه افزود:ما توانستیم با کمک از بین کارمندان بانک ملی مبلغ ۲۰ میلیون تومان به زائر سرای ایلامیان  در مشهد کمک کنیم.

یاسمی در ادامه  گفت:بانک ملی با همکاری بانک سپه و کمیته امداد امام خمینی (ره) توانسته تعداد ۳۵۴دستگاه تبلت به ارزش ۱میلیارد تومان تهیه و در سالروز شهدای دانش آموز بین ۳۵۴ دانش آموز با معرفی آموزش و پرورش و کمیته امداد امام خمینی توزیع کند.

یاسمی گفت:بانک ملی توانسته در سال گذشته  دو دستگاه دیالیز برای بیمارستان امام رضا شهرستان ایوان و جهت  تجهیز بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مصطفی خمینی به ارزش ۲۰۰میلیون تومان اقدام کند

رییس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان در رابطه با نحوه حضور کارمندان و خدمات دهی  در شعب استان گفت :درسال گذشته همکاران با 50%ظرفیت در محل کار حضور داشتند اما با توجه به ازدحام و شلوغی در شعب و جواب ندادن این ظرفیت از حضور کارمندان در محل کار جهت انجام خدمات به ارباب رجوع مصوبه ای انجام دادیم با حضور تمامی اعضای کمیسیون بانک ها ، استاندار محترم،رییس قرارگاه مدیریت کرونا و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی که همکاران ما باید  در تمام شعب و بانک ها به صورت 100%در محل کار حاضر باشند اما با کاهش ساعت کاری و خدمات دهی به ارباب رجوع

ساعت فعالیت بانک ها در استان به شرح ذیل است:

در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی : 

برای کارکنان:از ساعت ۷/۳۰ صبح تا ۱۳ عصر

برای مشتریان: ازساعت ۸ صبح تا ۱۲/۳۰ ظهر

در شهرهای با وضعیت زرد : 

برای کارکنان : از ساعت ۶/۳۰صبح تا ۱۳/۳۰

برای مشتریان: از ساعت ۷صبح تا ۱۳ عصر

وی در ادامه افزود از مردم عزیز استان درخواست داریم باتوجه به شرایط کرونایی و برای حفظ سلامتی خود و کارکنان بانک ها، خدمات بانکی را به صورت غیر حضوری از منزل و محل کار دریافت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام رتبه برتر بانک ملی گفت بانک ملی وام ازدواج سال گذشته بانک ها محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۶۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: پارسال ۹۰۶ هزار و ۹۶۸ نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج بودند که هشتاد و شش درصد تسهیلات خود را دریافت کردند و ۱۴ درصد باقیمانده در نوبت دریافت هستند.

حجت‌الاسلام مهدی متقی‌فر عصر دیروز در گرگان گفت : سال گذشته یکصد و شصت هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج از سوی بانک‌های عامل به متقاضیان پرداخت شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوان اظهار امیدواری کرد با تدبیر بانک مرکزی، امسال شاهد ایجاد صف‌های طولانی برای دریافت وام ازدواج در کشور نباشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل