Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد چهار محور در پی بارش روز گذشته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:در حال حاضر ترافیک نیمه سنگین در آزاد راه قزوین_ کرج محدوده پل فردیس در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ شیرانی به بارندگی روز گذشته که باعث طغیان رودخانه و آبگرفتگی بخشی از سطح راه های کشور شد اشاره و بیان داشت: به همین علت دو محور شریانی اصلی ایرانشهر به بم و دلگان به زهلکوت و دو محور فرعی غیرشریانی رباط پشت بادام - بیاضه و فنوج - کتیج - رمشک تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

سرهنگ شیرانی افزود: علاوه بر جاده های فوق دو جاده  اصلی شهداد _نهبندان و خرم آباد_ پلدختر به علت عملیات عمرانی بسته و سایر جاده های اصلی و مواصلاتی کشور باز و ترافیک روان دارند.

وی گفت: عوامل پلیس راه و راهداری در محل حاضر بوده و در حال ایمن سازی مسیر و بازگشایی معبر هستند.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارندگیها تا روز دوشنبه در استانهای جنوب شرقی کشور اشاره و تصریح کرد: نیاز است رانندگان در جاده های این استانها با آمادگی و رعایت احتیاط کامل تردد کنند چراکه  بارندگی‌ در جاده ها باعث افزایش لغزندگی سطح مسیر شده و در این شرایط رانندگی نیازمند رعایت احتیاط بیشتر و داشتن سرعت مطمئنه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت ترافیک جاده های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی زندی فر عصر دوشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی دو پروژه راهداری در استان البرز اظهار کرد: عملیات اجرایی دو پروژه راهداری استان البرز با هدف افزایش ایمنی کاربران جاده‌ای در محور قدیم کرج -هشتگرد و ماهدشت -کیانمهر با حضور استاندار البرز آغاز شد.

زندی فر افزود: این پروژه‌ها شامل پروژه بهسازی و ایمن سازی جاده قدیم کرج -هشتگرد حدفاصل انتهای کمالشهر تا پلیس راه کمالشهربه طول ۴ کیلومتر به صورت رفت و برگشت که شامل اجرای عملیات خاکبرداری- خاکریزی - زیرسازی و آسفالت به منظور تعریض محور قدیم کرج-هشتگرد همچنین جمع آوری نیوجرسی‌های وسط و اجرای روفیوژ وسط محور خواهد بود.

وی بیان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز با اشاره به اینکه حذف دو نقطه حادثه خیز در محورماهدشت -کیانمهراز دیگر پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل در سال جاری است، تصریح کرد: عملیات بهسازی ایمن سازی و احداث واریانت محور کیانمهر - ماهدشت حد فاصل فرودگاه پیام تا شهرک پیام به طول ۲ کیلومتر به منظور حذف دو پیچ حادثه خیز از نوع واژگونی آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه از ۱۴ نقطه حادثه خیز تاکنون ۶ نقطه ایمن سازی شده است افزود: تلاش خواهیم کرد تا با جذب اعتبارات ۸ نقطه باقیمانده در محورهای مواصلاتی استان که حادثه خیز هستند را هر چه سریع‌تر ایمن سازی کنیم.

کد خبر 6098692

دیگر خبرها

  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی