Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی کاپیتان فرش‌آرای مشهد گفت: فرش‌آرا به ثبات شخصیتی رسیده و با وجود جدایی هر ساله برخی بازیکنان، روند تیم نزولی نمی‌شود.

سعید سروری در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص آغاز تمرینات آمادگی پیش‌ فصل فرش‌آرا برای فصل جدید لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: ۱۵ روز که است که تمرینات بدنسازی خود را آغاز کرده‌ایم و تیم در شرایط خوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای فصل مطابق معمول همانند سال گذشته چهار تا پنج مهره خوب و اصلی را از دست دادیم.

وی افزود: فرش‌آرا در این مدت نشان داده که به ثبات شخصیتی رسیده است.  با وجود جدایی هر ساله برخی بازیکنان، روند تیم نزولی نمی‌شود. فکر می‌کنم در فصل آتی یکی از بهترین و بی‌حاشیه‌ترین تیم‌های فرش‌آرا را در چند سال اخیر داشته باشیم.

کاپیتان فرش‌آرا اضافه کرد: بازیکنانی که جذب شده‌اند جای بازیکنان جدا شده را پر خواهند کرد.  فرش‌آرا مثل مقامت البرز و اهورا نیست که با جدا شدن بازیکنان خوب به مشکل بخورد. فرش‌آرا جزو چهار تیم برتر ایران است. در ابتدای فصل گذشته پنج بازیکن خوب خود را از دست دادیم و همه می‌گفتند که فرش‌آرا نتیجه نخواهد گرفت، اما فصل را با جایگاه چهارمی به اتمام رساندیم. این فصل هم دقیقا اتفاقات فصل گذشته تکرار شده، اما هدف‌مان ارتقای جایگاه چهارمی فصل گذشته است. باشگاه هم تیم را برای کسب جایگاه اول تا چهارمی بسته است.

وی بیان کرد: دو بازی تدارکاتی با تیم لیگ یکی فریمان و تیم استانی سبزوار داشته‌ایم. باشگاه در نظر داشت یک اردوی پیش‌فصل برگزار کند، اما بعید می‌دانم به سرانجام برسد. قطعا پیش از آغاز مسابقات باز هم بازی تدارکاتی خواهیم داشت.

سروری با اشاره به تمدید قراردادش گفت: در این فصل اکثر بازیکنان دو ساله تمدید کرده‌اند. تمدید دو ساله البته مستلزم توافق برای فصل بعد است. فرش‌آرا خانه من است و با این باشگاه بزرگ شده‌ام و به حضور در این تیم افتخار می‌کنم. اگر پیشنهاد خوبی در نیم فصل داشته باشم باز هم تا انتهای فصل در فرش‌آرا حضور خواهم داشت و به تیم شهرم کمک می‌کنم.

وی در خصوص شانسش برای حضور در تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: فرش‌آرا چهارم ایران شده اما یک بازیکن هم در تیم ملی ندارد. به نظر سرمربی تیم ملی احترام می‌گذارم. ناظم‌الشریعه اکثر بازی‌های فرش‌آرا در مشهد را از نزدیک تماشا کرد، اما فکر می‌کنم هدف ایشان از حضور در مشهد فقط زیارت و تفریح بوده است. آیا از تیم چهارم جدول حداقل یک نماینده نباید در تیم ملی حضور داشته باشد؟

سروری با اشاره به تعطیلات لیگ برتر پس از برگزاری چهار هفته از مسابقات گفت: این برنامه، بهترین زمان تعطیلات برای تمامی تیم‌ها است تا به خودشان بیایند. فرش‌آرا نخستین میزبانی خود در لیگ برتر را هفته چهارم مقابل راگا تجربه خواهد کرد. این تعطیلی به سود تیم‌هایی است که تمرینات خود را دیر آغاز کرده‌اند و برای تیم‌هایی همانند فرش‌آرا که تمرینات خود را زودتر آغاز کرده‌اند تاثیری نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتسال فرش آرا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت

برگزیدگان بخش‌های کاریکاتور، شعر طنز، داستان کوتاه طنز، نثر طنز و طنز چندرسانه‌ای هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو» معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفرات اول تا سوم برگزیدگان پنج بخش اصلی جشنواره «طنزپهلو» اعلام و تقدیر شدند.

اسامی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره «طنزپهلو» به شرح زیر است:

در بخش داستان طنز: 

ایمان ابیلی جایزه نفر چهارم، تقدیرنامه و جایزه دو میلیون تومانی را به خود اختصاص داد.

جایزه نفر سوم این بخش که تقدیرنامه،تندیس جشنواره و ۵ میلیون تومان بود به وحید حاج سعیدی از استان گلستان رسید.

نفر دوم مریم ابراهیمی از قم بود که جایزه ۷ میلیون تومانی این بخش را دریافت کرد و جایزه اصلی این بخش که تقدیرنامه، تندیس و جایزه ۱۰ میلیون تومانی بود به سعید قلی‌زاده از آذربایجان شرقی رسید. 

در بخش شعر طنز: 

علی سلیمیان از اصفهان در رتبه چهارم قرار گرفت. علی‌اکبر مدرس‌زاده از استان البرز در رتبه سوم، سعید زینلی‌زاده از کرمان در رتبه دوم و محمدحسن صادقی از تهران در رتبه اول قرار گرفت.

در بخش نثر طنز: 

افشین محمدی از کرمانشاه در رتبه چهارم، محمد زندی از تهران در رتبه سوم، محمدرضا زروندی از قم در رتبه دوم، عباس احمدی از قم در رتبه نخست قرار گرفتند.

در بخش کاریکاتور و کارتون: 

محمدعلی رجبی از اصفهان در رتبه چهارم، سالار عشرت‌خواه از آذربایجان شرقی در رتبه سوم، حسن امیدی از تهران در رتبه دوم، هیبت احمدی در رتبه اول قرار گرفتند.

در بخش طنز چندرسانه‌ای: 

سیدمحمد جواد کیش‌بافان از خراسان رضوی در رتبه چهارم، محمدمهدی رضایی از خراسان رضوی در رتبه سوم، مصطفی صاحبی از تهران در رتبه دوم و سیدحمید علیزاده از خراسان رضوی در رتبه قرار گرفتند.

در پایان مراسم رسول نجفیان و ناصر وحدتی (خواننده محلی) چند قطعه موسیقی اجرا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • آغاز دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • دومین روز بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس آغاز شد
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی