Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، محسن منصوری در سفر به شهرستان چاراویماق گفت: ۵۵ میلیارد تومان برای حوزه اعتبارات هزینه ای،  ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت مسکن محرومین، مددجویان کمیته امداد و افراد کم برخوردار،  ۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و حوزه های مختلف آموزش و تربیتی شهرستان چاراویماق در سال گذشته اختصاص یافته که از مبلغ ۳۰ میلیارد تومان، ۱۸ میلیارد تومان در سال اول جذب و ۱۲ میلیارد تومان نیز در مسیر اجراء است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنیاد علوی نیز از بازوان اجرایی بنیاد مستضعفان، در منطقه به عنوان یک نهاد و عامل کمک کننده در کنار دولت، برای پیشبرد اهداف مردم در تلاش بوده و امید هست در طول چهار یا پنج سال آینده با ایجاد تحول در چهره منطقه، شاهد رفع و ریشه کنی محرومیت باشیم.

منصوری در سفر به چاراویماق از طرح های محرومیت زدایی، عمرانی و تولیدی این شهرستان دیدن کرد.

تخصیص یک دستگاه خودروی تانکر آب به چاراویماق 

مسوول نهاد پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی نیز از تخصیص یک دستگاه خودروی تانکر آب به این شهرستان خبر داد.

آیت شاهی افزود:  همچنین برای طرح های ساخت دیوار حایل، خانه عالم، احیای مراتع، جاده بین مزارع، واکسیناسیون دام، احداث کانال میرزابیک کندی و طرح های اشتغال زایی قالیبافی و زنبورداری، ۶ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت.

شهرستان چاراویماق با حدود ۳۲ هزار جمعیت در جنوب شرق تبریز واقع است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز بنیاد علوی چاراویماق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز بنیاد علوی آذربایجان شرقی تبریز بنیاد علوی چاراویماق میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر پلیس از بانوان آبادانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پلیس آبادان اعلام کرد در طرح نور ویژه عفاف و حجاب در شهرستان آبادان که همزمان با سراسر کشور از بیست و پنجم فروردین اجرایی شد، بانوان آبادانی در نقش همیاران آرامش با تکریم به قانون، فرهنگ و اصالت خود را به نمایش گذاشتند.

پلیس آبادان ضمن تشکر صمیمانه از همراهی شهروندان آبادانی به ویژه بانوان گرامی در حمایت از طرح نور، امنیت و آرامش همه شهروندان عزیز را خط قرمز خود می داند.

دیگر خبرها

  • کارگران در سنگر نخست رفع محرومیت و شکوفایی اقتصادی قرار دارند
  • تلاش برای امرار معاش مصداق جهاد با دشمن است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • نقش شوراها در آبادانی و‌پیشرفت روستاها
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی