Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:29:39 GMT

۲۰۷ هزار دز واکسن کرونا در کرمانشاه تزریق شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۵۸۱۲۶

۲۰۷ هزار دز واکسن کرونا در کرمانشاه تزریق شده است

ابراهیم شکیبا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۱۵ مرکز تزریق واکسن کرونا و ۳۴ مرکز تجمیعی برای انجام فرایند واکسیناسیون در استان کرمانشاه در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم استان هستند.

وی افزود: از مجموع مراکز تزریق واکسن کرونا ۹ مرکز تزریق شامل هشت مرکز معمولی و یک مرکز خودرویی که در ورزشگاه ۱۵ خرداد مستقر بوده در شهر کرمانشاه حال انجام فرایند واکسیناسیون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: با اعلام وزارت بهداشت واکسیناسیون افراد بالای ۶۰ سال در کشور آغاز شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه تزریق واکسن نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

شکیبا خاطر نشان کرد: افراد حتماً قبل از مراجعه به مراکز تزریق واکسن در سامانه ثبت نام کنند تا تجمعی در مراکز رخ ندهد و در مدت کوتاهی تزریق واکسن کرونا آنها انجام شود.

وی با اشاره به تعداد واکسن تزریق شده در استان کرمانشاه بیان کرد: تاکنون ۲۰۷ هزار نفر در استان کرمانشاه واکسن کرونا دریافت کرده‌اند که ۱۵۰ هزار نفر آن دز نخست واکسن کرونا بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: واکسن‌های تزریق شده در استان کرمانشاه از نوع سینوفارم، برکت و اسپوتنیک است.

کد خبر 5260598

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ویروس کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه اردبیل شورای نگهبان شیوع کرونا عکس استانها سیلاب قوه قضاییه استان کرمانشاه تزریق واکسن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز

خلبان برزو فرجی فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه گفت : خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام چهار پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های کرند غرب و ماهیدشت در استان کرمانشاه و اسدآباد در استان همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در این مناطق توانستند به چهار نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این افراد به‌علت بیماری نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگرد‌های اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • واکسن سرخک و سرخجه بدون درد از راه رسید
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود