Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از اجرای طرح قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) در دهه امامت و ولایت با هدف استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی مسجد و هم افزایی گروه‌های جهادی جهت کمک رسانی به محرومین جامعه خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه خبری تحلیلی جمکران، ابراهیم صدوقی با اشاره به اینکه «قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی» درششمین گام از فعالیت خود پس از ماه‌های شعبان و رمضان امسال، برنامه ویژه‌ای را عیدسعیدقربان تا عیدسعیدغدیرخم در حوزه نهضت تعاون و رزمایش همدلی و کمک مومنانه داشته و طرح قربانی برای سلامتی امام زمان (علیه السلام) را دنبال می‌کند، اظهار کرد: این قرارگاه با کمک و همدلی خادمان و مردم خداجو و خیرین بزرگوار بر ادامه فعالیت‌های حمایتی خود از نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ازآغاز به کار فعالیت قرارگاه تاکنون بالغ بر ۹۰ تن گوشت و ۹۰۰ هزار پرس غذای گرم بین فقرا و آسیب دیدگان ازکرونا توزیع شده، بیان کرد: این طرح از بیست ونهم تیرماه لغایت هفتم مرداد ۱۴۰۰ در ایام اعیاد قربان و غدیر با هدف استفاده از ظرفیت‌های اجتماعی مسجد و هم افزایی گروه‌های جهادی جهت کمک رسانی به محرومین جامعه و ایجاد شبکه تعاملی خدمات اجتماعی با رویکرد رفع فقر و محرومیت و دمیدن روح امید و جریان سازمهدوی درجامعه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه مطالب و گفت‌وگوهای مذهبی اینجا کلیک کنید

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در گام جدید فعالیت قرارگاه، طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان (علیه السلام) و بسترسازی برای اقبال بیش از پیش آحاد مردم به این امر مبارک در ایام دهه امامت و ولایت اجرایی می‌شود.

صدوقی با اشاره به اینکه برای توزیع گوشت قربانی توسط مشارکت کنندگان نیز تمهیداتی صورت گرفته و شرایطی وجود دارد که در صورت درخواست قربانی کنندگان اعلام می‌شود، گفت: در این ایام به افرادی که اقدام به قربانی با هدف توزیع برای مردم مستضعف کنند توسط مسجد مقدس جمکران شرایط مشارکت در نظرگرفته شده است.

گفتنی است بانیان و خیرین می‌توانند با شماره گیری# ۳۱۳*۷۸۰* در این طرح مومنانه شرکت کنند.

همچنین شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۴۳۱۳۱۰۴۳۰ بانک ملت به نام مسجد مقدس جمکران برای واریز وجوه نقدی در نظر گرفته شده، ضمناً عزیزانی که نذر گوسفند قربانی دارند می‌توانند با شماره ۳۷۲۵۴۷۰۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

 انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار مذهبی مسجد جمکران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار مذهبی مسجد جمکران مسجد مقدس جمکران طرح قربانی امام زمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۸۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد

سارقی که با مسموم کردن افراد کهن سال اموال آن ها را در هسته مرکزی مشهد به سرقت می برد،پیرمردی را با نوشیدنی های سمی به قتل رساند.

به گزارش خراسان، ماجرای سرقت های سمی هنگامی در خیابان های اطراف حرم مطهر امام رضا(ع) لو رفت که چند نفر از افراد کهن سال طعمه جوانی شدند که به آن ها نوشیدنی سمی تعارف کرده بود. طولی نکشید که در میان سرقت های مذکور پیرمردی حدود 85 ساله نیز بر اثر نوشیدنی های سمی وضعیت وخیمی پیدا کرد و به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد انتقال یافت اما او بر اثر عوارض ناشی از این نوع نوشیدنی در حالی به کما رفت که اموالش نیز مورد دستبرد قرارگرفته بود.

از سوی دیگر اقدامات درمانی برای نجات پیرمرد به نتیجه نرسید واو جان خود را از دست داد. این اقدامات تبهکارانه در حالی رخ می داد که با دستور قاضی شعبه 301 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد،تلاش گسترده ای از سوی نیروهای انتظامی برای دستگیری عامل یا عاملان سرقت های سمی آغاز شده بود و عوامل انتظامی موفق شدند سارق مذکور را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

 با هماهنگی های قضایی،بررسی های تخصصی درباره جنایت سمی ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)