Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،توفیق عنافچه رئیس مرکز بهداشت آبادان روزیکشنبه گفت:تاکنون ۱۲/۵درصد از جامعه هدف در شهرستان آبادان واکسن کرونا  دریافت کردند و حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد افراد بالای ۶۰ سال نیز در مقابل  کرونا  واکسینه شدند.

او با اشاره به استقبال خوب جامعه هدف از طرح واکسیناسیون کرونا در شهرستان آبادان گفت: تزریق واکسن کرونا در ۲۲ مرکز بهداشتی و چهار مرکز تجمیعی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنافچه گفت:با پیش بینی انجام شده ظرفیت تزریق واکسن به سه هزار نفر در روز  فراهم است و دیروز نیز ۲ هزار و ۶۰۰ نفر با مراجعه به مراکز تجمیعی و مراکز بهداشتی واکسن کرونا دریافت کردند.

او مرکز رازی درایستگاه ۱۱ مرکز بهداشت شهرستان آبادان، مدرسه حمزه سیدالشهدا ، مدرسه دخترانه مرضیه واقع در ایستگاه ۲ ذوالفقاری ۴۰ متری و مرکز پنج مهر خیابان منتظری فلکه طوطیا را مراکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا اعلام کرد.

رئیس مرکز بهداشت آبادان گفت:تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۵۰ سال در مراکز تجمیعی به افرادی که پس از دریافت پیامک ، تماس و یا به صورت حضوری به مراکز بهداشت مراجعه می‌کنند انجام می‌شود.

۶ هزار و ۹۲۰ نفر در آبادان از خدمات ۱۰ مرکز شهری ۱۱ مرکز روستایی ۱۳ پایگاه بهداشتی و ۴۴ خانه بهداشت زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره مند هستند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا واکسن کرونا شهرستان آبادان مرکز بهداشت واکسن کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ادغام واکسن پنوموکوک در برنامه ایمن سازی کودکان در استان خراسان جنوبی
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند