Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دادخدا سالاری در حاشیه شورای حفظ حقق بیت المال استان کرمان در جمع رسانه ها افزود: بخشی از پدیده ناهنجار و شوم حاشیه نشینی و تصرف اراضی دولتی، ملی و عمومی توسط سودجویان و زمین خواران و بخشی توسط بنگاه هایی انجام می شود که بعضاً فاقد مجوزهای لازم هستند.
وی خاطرنشان کرد: تاکید شده سازمان های متولی امر زمین و مسکن از جمله شهرداری، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نسبت به ساماندهی اراضی تحت مدیریت خود و تشدید نظارت ها بر این بخش اقدام کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بر برخورد با هرگونه و نوع از اشکال زمین خواری، تغییر کاربری اراضی و تصرف غیرقانونی اراضی ملی تاکید و عنوان کرد: در این زمینه هماهنگی های لازم با دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، اجرایی و قضایی باید مد نظر قرار گیرد.
سالاری خاطرنشان کرد: طی سال های گذشته تعدادی از زمین خواران، دلالان و کلاهبرداران در شهرک الله آباد کرمان شناسایی شدند و پرونده مربوط به آنان در بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان به صورت ویژه مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وی گفت: زمین خواران و کلاهبردارن در اراضی ملی و مناطق حاشیه‌ای باید توجه داشته باشند که با زمین خواران و بنگاه‌های املاک متخلف همان برخوردی می‌شود که با مجرمان در ارضی الله آباد انجام شد.
سالاری تاکید کرد: خریداران قبل از خرید زمین بویژه در نقاط حاشیه‌ای شهر باید از اصالت و صحت معامله اطمینان حاصل کنند زیرا در صورت کشف هرگونه فساد در این معامله، عواقب آن متوجه عاملان خرید و فروش خواهد بود.

برچسب‌ها کرمان زمین خواری برخورد قضایی دادگستری کل استان کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان زمین خواری برخورد قضایی کرمان زمین خواری برخورد قضایی دادگستری کل استان کرمان زمین خواران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟

دیدار تیم‌های فوتبال ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران روز ۱۱ اردیبهشت امسال به میزبانی شهر ارومیه برگزار شد و تیم میزبان توانست با برد یک بر صفر مقابل تیم تهرانی، کمی به وضعیت خود در جدول سر و سامان داده و از منطقه خطر جدول لیگ دسته ۲ فاصله بگیرد.

در این دیدار حسین پرورش تک گل بازی را برای تیم ۹۰ ارومیه زد تا این تیم با سه امتیازی که کسب کرد به ۳۰ امتیازی برسد و از منطقه خطر چهار امتیاز فاصله داشته باشد؛ چهار امتیازی که می‌تواند در ۲ هفته پایانی رقابت ها، این تیم را از سقوط به دسته پایین‌تر نجات دهد.

اما این دیدار، یک حاشیه داشت که در دقیقه ۱۱ رقم خورد و آن، درگیری صورت گرفته بر سر سیلی‌ای بود که مدیر تیم ۹۰ ارومیه به مربی تیم اسپاد تهران زد.

در این فیلم دیده می‌شود که مدیر تیم ۹۰ ارومیه پس از حواشی ایجاد شده در کنار زمین، به صورت مربی تیم اسپاد سیلی می‌زند که با واکنش اعضای کادر فنی مواجه می‌شود.

در پی انعکاس این خبر در رسانه‌های مختلف، مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه با انتشار ویدئویی به این موارد واکنش نشان داده و توضیحاتی ارائه کرده است.

یحیی بهاری در این باره گفت: هرگونه بی اخلاقی در فوتبال را رد کرده و با آن می‌کنیم، اگر کسی هم مرتکب بی اخلاقی شده، قطعا توسط ارکان فدراسیون فوتبال مورد مواخذه قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: مربی تیم اسپاد به لحاظ اخراج از مسابقه توسط داور، حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود.

وی اظهار کرد: این امر موجب ایجاد تنش و حاشیه در مسابقه شده بود و عوامل حاشیه زمین بیشترین سعه صدر را نشان دادند تا بازی وارد حاشیه نشود.

مدیرعامل باشگاه ۹۰ ارومیه ادامه داد: تیم نود ارومیه نیاز به سه امتیاز این بازی داشت و به صورت جوانمردانه داخل زمین سه امتیاز را گرفته است.

بهاری گفت: جلو حق گردن ما از مو باریک‌تر بوده و مقابل ظلم بی پروا خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • تاکید بر ساخت پارکینگ‌های حاشیه در منطقه ۱۶ تهران
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس