Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله دلخواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از عناصر کلیدی در توسعه اقتصادی حمل و نقل است، حمل و نقل در تمام امورات زندگی ما نقش بسزا و بی بدیلی را دارد.

وی اضافه کرد: حمل و نقل استان با توجه به جوان بودن ناوگان، بالاتر از حد متوسط کشوری قرار دارد، هم اکنون ۱۲۷ شرکت حمل و نقل فعال در زمینه حمل کالا و مسافر در استان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلخواه با اشاره به اینکه ۷۴ شرکت مسافری و ۵۳ شرکت حمل و نقل بار و کالا در استان فعال است، افزود: حدود ۱۱ هزار و ۵۰۰ ناوگان حمل و نقل باری و مسافری در استان فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام عنوان کر: در حمل و نقل عمومی همچنین یک هزار و ۲۷۰ دستگاه مسافری و سه هزار و ۲۰۰ دستگاه باری و هفت هزار وانت بار در استان فعال هستند، حدود هفت هزار راننده در استان کارت هوشمند خود را دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: سالانه حدود ۲.۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری در سطح استان حمل، همچنین سالانه حدود ۶ میلیون مسافر در استان جابجا می‌شود.

حمل سه هزار و ۵۰۰ تن نهاده دامی به استان ایلام

دلخواه افزود: در این شرایط کرونایی تقریباً حمل مسافر در استان ایلام حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام افزود: در محورهای استان نیز سالانه بیش از ۳۰ میلیون تردد صورت می‌گیرد، حدود ۱۲۰ دوربین نظارتی و تصویری ثبت تخلف در راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

دلخواه عنوان کرد: با توجه به اینکه حمل کالاهای اساسی از بنادر هم اکنون وجود دارد، نیاز است رانندگان در بخش حمل و نقل همتی به خرج دهند که این بارها هر چه سریع‌تر تخلیه شود و به دست مصرف کننده ها برسد.

وی گفت: سهمیه ۶۰ سرویس در روز برای استان ایلام درنظر گرفته شده که بارها از بنادر به استان حمل شوند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: حدود سه هزار و ۵۰۰ تن نهاده دامی شامل ذرت، جو و کنجاله سویا سهم استان ایلام است که بیش از نصف این مقدار تاکنون حمل شده است.

کد خبر 5260696

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مسافر تردد وسایل نقلیه ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا ایلام گرگان خطبه های نماز جمعه شورای نگهبان اردبیل شیوع کرونا عکس استانها سیلاب حجاب و عفاف مسافر در استان استان فعال استان ایلام حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا

نوربخش داداشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید و فعالیت سامانه بارشی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه افزود: وزش باد لحظه‌ای نسبتاً شدید، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد با احتمال تگرگ و مه قابل پیش‌بینی است.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی بیان کرد: زمان شروع این هشدار ظهر سه شنبه و زمان پایان آن پنجشنبه صبح خواهد بود.

داداشی لغزندگی جاده‌ها، صاعقه، آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، خسارت به سازه‌های موقت و کاهش محسوس ۸ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه قابل انتظار است.

کد خبر 6095560

دیگر خبرها

  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده
  • پیش‌بینی یک فعال بازار: طلا در هفته آینده به این قیمت می‌رسد
  • پیش‌بینی جالب یک فعال بازار درباره قیمت طلا در هفته آینده/ طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • حد کم کردن وزن چقدر است؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • کاهش کم سابقه نرخ زاد و ولد در آلمان
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • حجم و درآمد صادرات نفت روسیه کاهش یافت