Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جمال صیفی، سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی ارتش مشهد در گفت‌وگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت این تیم برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: دومین اردوی ما بعد از تعطیلی لیگ هم برگزار شد. اردوی اول به مدت ۱۰ روز در جزیره قشم به انجام رسیده بود. اردوی دوم هم در مشهد مقدس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: اردوی اول برای بازیکنان جنوبی بود. به خاطر بحث کرونا و تردد غیر مجاز اردوی بزرگی را نتوانستیم برگزار کنیم. مجبور شدیم اردویی برای بچه‌های جنوب و اردویی در مشهد برای بچه‌های مرکز و شمال به انجام برسانیم. برگزاری اردو در این شریط سخت کرونایی با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود که با هماهنگی‌هایی که با مدیرعامل باشگاه و تربیت بدنی مشهد انجام دادیم توانستیم ۱۰ روز اردو را در مشهد پشت سر بگذاریم. بازیکنان مستعد و خوبی که در لیگ‌های یک بازی کرده بودند و سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند به تیم پیوستند و جذب شدند تا با یاری خدا با تیمی قدرتمند در لیگ برتر حاضر شویم. بازیکنانی که جذب کردیم بیشتر بازیکنان خوب لیگ یک بودند اما مستعد هستند و باانگیزه. مهمترین فاکتور برای ما انگیزه بود که خدا را شکر در تیم و مجموعه رعد پدافند موج می‌زند.

سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی مشهد همچنین خاطرنشان کرد: تیم هنوز بسته نشده و هنوز اگر بازیکنی توانایی بازی در لیگ برتر را داشته باشد جذب می‌کنیم. پارسال در گروه سختی افتادیم. تیم قهرمان و تیم خوب نفت آبادان در آن حضور داشتند. تقریبا به جز نفت آبادان که بازیکن خارجی نداشت مابقی تیم‌ها از همان ابتدا دو بازیکن خارجی داشتند و این موضوع کمی کار ما را سخت کرد. متاسفانه مصدومیت‌هایی هم گریبان‌گیر دو، سه نفر از بازیکنان خوب ما شد و اجازه نداد تا بهترین نتیجه را کسب کنیم اما برای این فصل برنامه‌های زیادی داریم. از اوایل شهریورماه دور جدید تمرینات را شروع می‌کنیم تا بتوانیم مقامی در خور اسم رعد پدافند به دست بیاوریم.

وی در ادامه بیان داشت: به خاطر شرایط کرونایی نمی‌شد بیشتر اردو را ادامه دهیم چون سالن‌ها و اماکن ورزشی بسته شد. ما باید تمرینات را تعطیل می‌کردیم تا شرایط آرام‌تر شود و حالا از اول شهریورماه استارت تمرینات را می‌زنیم. در آن موقع دیدارهای تیم ملی هم به اتمام رسیده و مشخص شده چه زمانی فصل جدید لیگ برتر آغاز می‌شود.

صیفی درباره وضعیت تیم ملی بسکتبال ایران در آستانه المپیک تصریح کرد: کار در تیم‌های ملی سخت و طاقت‌فرسا است. اگر کمک هم نشود نتیجه مطلوب کسب نخواهد شد. مهران شاهین طبع یکی از مربیان بزرگ کشور ما است. او، فرزاد کوهیان و بقیه کادر فنی باید حمایت بشوند تا این شرایط به نحو احسن پیش برود. المپیک رویداد کمی نیست. شرایط خاصی در توکیو حاکم است و تماشاگر هم حضور ندارد. ولی با این حال تمام اخبار دنیا، مربوط به المپیک است و همه نگاه‌ها به سمت محل برگزاری مسابقات خواهد بود. امیدوارم تیم ما هم نماینده شایسته‌ای برای کاروان اعزامی باشد.

سرمربی تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی در پایان درباره شانس تیم ملی بسکتبال در توکیو گفت: با سه تیم قدرتمند آمریکا، فرانسه و جمهوری چک در یک گروه قرار داریم. روی کاغذ شاید شانسی نداشته باشیم اما ممکن است بتوانیم به عنوان تیم سوم صعود کنیم. باید از تیم ملی حمایت کنیم. بازیکنان انتخاب شده بهترین نفرات بودند که برگزیده شدند. متاسفانه امروز در مراسم بدرقه مسوولین حضور حداکثری نداشتند. نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داده است. اگر می‌آمدند اتفاقات بهتری رخ می‌داد. این بدرقه به خودی خود به روحیه بازیکنان می‌افزود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران مهران شاهین طبع باشگاه رعد پدافند تیم ملی بسکتبال ایران لیگ برتر بسکتبال مهران شاهین طبع رعد پدافند لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی

پیکر عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد.

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079742 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • خسارت سیل و تگرگ به مزارع کازرون
  • افتتاح گلخانه سبزی و صیفی هفشجان
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند/ ضعف برنامه‌ریزی دلیل انتقادهاست
  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند