Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدرضا حدادزاده روز یکشنبه در جلسه کمیته راهبردی قضایی یزد افزود: سال ۹۸ ،دستگاه قضا و نیروی انتظامی استان در حوزه بی‌نظمی‌های اجتماعی در چهار حوزه تفاهم شد تا مقررات و قانون بیشتر رعایت شود که نتایج خوبی هم داشت .

وی، برخورد با سگ گردانی را از جمله مطالبات عمومی ذکر کرد و ادامه داد: در این مورد مکرر به پلیس امنیت تاکید شد که در این حوزه هیچگونه مسامحه‌ای صورت نگیرد که در این زمینه رصد خرید و فروش سگ در فضای مجازی هم در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول قضایی اظهارکرد: شرب خمر و ساخت و نگهداری مشروبات الکلی از دیگر مواردی بود که سال  ۹۹ مورد توجه قرار گرفت که ماحصل آن کشف زیاد از مشروبات در این حوزه بود.

حدادزاده تصریح کرد: در حوزه رانندگی پرخطر نیز بر اساس جمع بندی با راهنمایی و رانندگی (راهور) مصادیق رانندگی پرخطر، علاوه بر آن چیزی که قانون به راهنمایی و رانندگی اجازه داد امکان توقیف دارد مثل رانندگی در حالت  مستی، منتهی به تصادف فوتی، برخی مصادیق دیگر نیز استخراج و درجه بندی شد که در مواردی منجر به ارسال پیامک هشدار، اخذ تعهد و یا توقیف وسیله نقلیه ۲ تا شش ماه صورت می‌گیرد.

دادستان یزد بیان کرد: در زمینه وظایف قانونی دادسرا در آموزش ضابطان ۱۲ مورد آموزش در سه ماهه اول سال جاری برگزار شد که نسبت به سال قبل رشد ۱۰۰ درصد را نشان می‌دهد.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی دادگستری حوادث رانندگی پلیس راهور ناجا مراکز جمع آوری سگ های ولگرد انتظامی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی دادگستری حوادث رانندگی آسیب های اجتماعی دادگستری حوادث رانندگی پلیس راهور ناجا انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۵۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد

ایسنا/تهران دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • ورود موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور در معابر
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • برخورد پلیس با تخلفات ساکن در معابر تهران/ موتورسیکلت‌های دوربین‌دار راهور وارد معابر می‌شود
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی