Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور اقدامات فرهنگی، ایجابی و اقناعی را لازمه بازدارندگی نرم، بدون برخورد و مقابله سخت و تاثیر گذاری مناسب در جامعه عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مهدی رضائیان دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور رویکرد اصلی و غالب بازدارندگی نرم را "اقدامات فرهنگی، ایجابی، اقناعی و بدون برخورد و مقابله سخت" در جامعه برشمرد و گفت: تحقق این مهم فراهم کردن زیرساخت های لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضائیان در خصوص ساماندهی خانه های شبانه، اظهار داشت: ثبت خانه های شبانه اقدامی بزرگ و به عنوان بازدارندگی نرم؛ موجب جلوگیری از یک توان مضاعف برای مقابله با این اقدام خواهد شد.
وی با بیان این که سگ گردانی جز مصادیق مزاحمت مردم است، افزود: بر اساس قانون مجازات اسلامی، سگ گردانی در فضای عمومی به ویژه پارک ها سبب آسیب رساندن به سایر افراد جامعه می شود و این موضوع قابل پیگیری از مراجع قضایی است.
به گفته دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور، فرهنگ اقتصاد به پیوست های فرهنگی و اجتماعی نیاز دارد و طرح های زیادی در این زمینه به تصویب رسیده تا بتوانند در مسائل فرهنگی جنبه های اقتصادی را هم تامین کنند.
مهدی رضائیان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مسائل اقتصادی ضمن این که از اهمیت بالایی برخوردار است ولی عقب ماندگی در حوزه اقتصادی قابل جبران است.
رضائیان تاکید کرد: زمانی که نگرش، باور و عقیده فرد تغییر کند و عادی انگاری این مهم میان اقشار مختلف جامعه در سنین نوجوانی و جوانی رخ دهد این برگشت پذیری به راحتی انجام نخواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: باید در تعامل مسائل اقتصادی و فرهنگی به این موضوع باید توجه کرد که در برخی موارد برداشت های اقتصادی با پرداخت هزینه های فرهنگی امکان پذیر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازدارندگی نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است

ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: با توجه به پیشینه تاریخی بروجرد، باید باید برای حفظ ابنیه و آثار تاریخی آن و همچنین حفظ آثار فرهنگی در شهرستان اقدامات ضروری انجام شود.

عطا حسن‌پور در جریان سفر به شهرستان بروجرد و دیدار با امام جمعه و فرماندار این شهرستان گفت: پس از نشست و بررسی‌های انجام شده مقرر شد تا ساماندهی، ایمن‌سازی، تامین امنیت و نصب دوربین‌های مدار بسته مخزن بروجرد عملیاتی و سپس مخزن ایمن شهرستان راه‌اندازی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: پس از راه‌اندازی مخزن ایمن، اموال فرهنگی مردم شناسی مربوط به دوران معاصر به بروجرد بازگشته و در محل خود قرار می‌گیرد.

حسن‌پور گفت: همچنین با اقدامات انجام شده امین اموال فرهنگی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شده که پس از تایید و طی کردن آموزش‌های لازم در محل مستقر می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در ادامه سفر به شهرستان بروجرد، ضمن بازدید از بنای تاریخی مسجد امام خمینی (ره)، بیان کرد: این بنای تاریخی با مشکلات و آسیب‌هایی همراه است که مقرر شد با هماهنگی و همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، جهت رفع خطر و مرمت آن اقدام شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان
  • رئیس دیوان عالی کشور: حجاب در ایران قانون است؛ حتی کسانی که مسلمان نیستند یا پایبندی جدی به احکام اسلام ندارند، تابع قانون باشند/ قضات در این زمینه اصل بازدارندگی از جرم را در نظر داشته باشند و احکامی صادر کنند که موجب تنبه شود
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان