Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@14:34:03 GMT

واکنش وزارت خارجه آمریکا به اظهارات عراقچی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۰۲۳۲

واکنش وزارت خارجه آمریکا به اظهارات عراقچی

وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه ای مدعی شد که اظهارات معاون وزیر خارجه ایران درباره زمان دور هفتم مذاکرات احیای برجام در وین تلاشی برای فرار از سرزنش درباره بن بست کنونی این مذاکرات است.

به گزارش ایمنا، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد که اظهارات معاون وزیر خارجه ایران درباره زمان دور هفتم مذاکرات احیای برجام در وین تلاشی برای فرار از سرزنش درباره بن بست کنونی این مذاکرات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه آمریکا به صحبت‌های عباس عراقچی درباره زمان دور هفتم مذاکرات وین پیرامون احیای برجام واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای مدعی شد که هدف از این اظهارات فرار از سرزنش درباره بن بست کنونی مذاکرات است.

در این بیانیه آمده است که آمریکا آماده بازگشت به مذاکرات هسته‌ای در وین است.

این بیانیه می‌افزاید: هدف از اظهارات مسئول ایرانی درباره اتباع آمریکایی بازداشتی در ایران دادن امید واهی به خانواده‌های آنهاست و هنوز توافقی در خصوص زندانیان بین طرفین حاصل نشده است.

گفتنی است که معاون وزیر امور خارجه نوشت: آمریکا و انگلیس باید این نکته را درک کرده و ایجاد ارتباط بین یک تبادل انسانی - که آماده اجرا می‌باشد - با برجام را متوقف کنند.

منبع: مهر

کد خبر 508103

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمریکا وزارت امورخارجه سیدعباس عراقچی عباس عراقچی واکنش امریکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزارت امور خارجه آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۰۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افکار عمومی برای شعار حقوق بشر آمریکا ذره ای ارزش قائل نیستند

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در صفحه شخصی خودش در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سرکوب خشونت‌آمیز و بیرحمانه جنبش‌های اعتراضی دانشجویی در آمریکا و اروپا علیه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی، با شدت ادامه دارد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: روشن است که تعهد به حمایت بدون قیدوشرط از رژیم صهیونیستی بر تعهدات حقوق بشری آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ارجحیت دارد.

وی گفت: افکار عمومی جهان بعد از این برای شعارهای دروغین حقوق بشری آمریکا و اروپا ذره‌ای ارزش قائل نیستند، چرا که نه فقط حقوق بشر، بلکه حقوق اولیه شهروندان خود را به ثمن بخس به عده‌ای جنایتکار جنگی فروخته‌اند.

کد خبر 6101512 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • افکار عمومی برای شعار حقوق بشر آمریکا ذره ای ارزش قائل نیستند
  • واکنش روسیه به مذاکرات مستقیم جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان
  • الجزایر حمله اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • بیانیه شدیداللحن قطر در واکنش به حمله اسرائیل به رفح
  • درخواست قانونگذاران آمریکا برای پاسخگویی درباره رابرت مالی
  • افشاگری تازه جمهوری‌خواهان علیه رابرت مالی
  • تاکید وزیران خارجه اردن و آمریکا بر آتش‌بس فوری در غزه
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد