Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سعید سلیمانی اظهار داشت: از نخستین ساعات وقوع سیل در برخی نقاط استان کرمان، با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نیروهای امدادی و محموله‌های کمکی بنیاد احسان به این نقاط گسیل شدند.

وی افزود: گروه‌های امدادی و ارزیاب ما در قالب 5 گروه 50 نفره با تجهیزات عبور از مسیرهای صعب‌العبور به مناطق سیل‌زده اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلیمانی با توضیح اقدامات امدادی بنیاد احسان گفت: با ارزیابی صورت گرفته از شرایط، در مرحله اول اقلام امدادی شامل 30 چادر اسکان اضطراری، 150 بسته غذایی 72 ساعته و 150 بسته غذایی معیشتی یک‌ماهه ، آب معدنی و ... برای آسیب‌دیدگان ارسال شد.

مدیرعامل بنیاد احسان در خصوص سایر خدمات این بنیاد افزود: راه‌اندازی آشپزخانه امدادی برای طبخ و توزیع غذای گرم بین آسیب‌دیدگان، اعزام دستگاه‌های کشنده تخلیه آب، هماهنگی 5 سری تجهیزات کارواش و 2 قالیشویی برای نظافت فرش‌ها و منازل آسیب‌دیده بخش دیگری از اقدامات بنیاد احسان است که تا رفع بحران و عادی وضعیت زندگی مردم ادامه خواهد داشت.

 

سلیمانی خاطرنشان کرد: برای تأمین آب شرب این مناطق نیز علاوه بر توزیع آب‌معدنی، برای راه‌اندازی زیرساخت‌های آب شرب روستاهایی که دچار قطعی و تخریب لوله‌های آب شرب شده‌اند نیز تصمیمات لازم توسط ستاد اجرایی فرمان امام اتخاذ شده است.

انتهای پیام/3388/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان سیل امام احسان بنیاد احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۰۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار، بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی، شامل: یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هر گونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • علت استعفای امام جمعه رفسنجان چه بود؟ | کرمان حاضر به ارسال استعفای من به تهران نشد...
  • استقرار ناوگان امور اجرایی بنیاد مسکن در امامزاده ابراهیم
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب برای بررسی خسارت حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • اعزام ۷ اکیپ ارزیاب جهت بررسی خسارات حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ارسال اولین محموله کمک چین به افغانستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان