Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سخنگوی سازمان هواپیمایی از واکسینه شدن کادر پروازی ایرلاین های داخلی خبر داد و گفت: خلبان ها به دلیل حضور در سیمیلاتور (شبیه ساز پروازی) الزام در واکسینه شدن داشتند.

محمد ذیبخش  درباره واکسینه شدن کادر پروازی ایرلاین‌ها داخلی اظهار داشت: خلبان‌ها به دلیل حضور در سیمیلاتور (شبیه ساز پروازی) الزام در واکسینه شدن داشتند و باید در اولویت قرار می‌گرفتند، در غیر این صورت امکان پرواز نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای مهمانداران هم واکسن تامین شده، گفت: برای مهمانداران هم واکسن تامین شده و کادر پروازی فارغ از گروه سنی در حال واکسیناسیون هستند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تمام اقدامات برای واکسینه شدن کادر پرواز از طریق انجمن شرکت‌های هواپیمایی پیگری و انجام شده است، ادامه داد: البته سازمان هواپیمایی هم مکاتباتی با وزارت بهداشت داشت و وزارت بهداشت هم با این موضوع مخالفتی نکرد اما انجمن به صورت صنفی وارد شد و با انسجامی که داشتند توانستند واکسن کرونا را دریافت کنند.

وی افزود: هنوز وزارت بهداشت پاسخی به مکاتبات سازمان هواپیمایی نداده است و بحث واکیسنه شدن عوامل پرواز از طریق انجمن و مدیران ایرلاین‌ها دنبال و اجرا شد. البته وزارت بهداشت به سازمان هواپیمایی در این باره قول مساعد داده است.

ذیبخش تاکید کرد: به طور قطع شیوع ویروس کرونا تبعات بسیار زیادی در صنعت هوایی داشته و انتقال این ویروس بین کادر پروازی در تمام برنامه‌های پروازی خلل ایجاد می‌کند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: معتقدم تمام عوامل حمل و نقل عمومی باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند انسجام صنفی شرکت‌های هواپیمایی قوی بود و توانستند برای کادر پرواز واکسن تامین کنند و این امکان باید برای سایر عوامل حمل و نقل عمومی هم ایجاد شود چراکه انها هم در خط مقدم در ارتباط با آحاد مردم هستند.

 ایلنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی وزارت بهداشت واکسینه شدن کادر پروازی کادر پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از واکسینه شدن حدود ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری طی سال گذشته خبر داد.

سید مختار رجایی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا از واکسیناسیون حدود ۱۳ هزار قلاده سگ صاحب‌دار در این استان علیه بیماری هاری خبر داد، گفت: وظیفه سازمانی که اداره کل دامپزشکی در زمینه واکسیناسیون سگ‌ها دارد، واکسینه کردن سگ های صاحب‌دار مثل سگ‌های گله دامداران و عشایر است که در این زمینه در سال گذشته ۱۲ هزار و ۷۵۳ سگ صاحب‌دار واکسینه شدند.

وی ادامه داد: اما سگ‌های ولگرد باید توسط شهرداری جمع آوری، ساماندهی و به جایگاه مشخصی انتقال داده شوند که ما برای واکسیناسیون به آنها دسترسی کامل و درستی داشته باشیم.

مدیرکل دامپزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در صورتی که شهرداری به وظیفه خود عمل کند، با وجود این که قیمت تمام شده یک دوز واکسن بیش از ۵۰۰ هزار تومان است ما آمادگی کامل برای واکسینه کردن این سگ‌ها را داریم.

رجایی‌فر بیان کرد: دامپزشکی با کمک مراکز بخش خصوصی طرف قرارداد برای عقیم کردن و جلوگیری از زاد و ولد سگ‌های ولگرد آمادگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند