Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – با توجه به مطالب انتشار یافته علیه محمدحسین کنعانی‌زادگان و عیسی آل‌کثیر، این باشگاه شکایت و اعتراض خود را تقدیم فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی خواهد کرد.

ایمان حسین‌پور شرفشاد، معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در این ارتباط تصریح کرد: مجموعه باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس حسن نیت و حسن رفتار خود را بعد از دربی اخیر نشان داد و با وجود بحث‌هایی که در ارتباط با مسائل داوری وجود داشت، عوامل باشگاه و مربیان تیم در اظهارنظرهای خود، صعود حریف سنتی به مرحله بعدی را تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متاسفانه در روزهای گذشته از سوی بعضی اعضای تیم استقلال شاهد انتشار محتواهای توهین‌آمیز نسبت به اعضای تیم پرسپولیس از جمله محمدحسین کنعانی‌زادگان و عیسی آل‌کثیر بودیم که از جنبه حقوقی باید مورد رسیدگی قرار بگیرد؛ به ویژه که این مساله باعث آزردگی اجتماعی شده و فکر نمی‌کنیم هواداران هیچ یک از تیم‌ها، از جمله هواداران پرسپولیس و استقلال چنین رویکردی از سوی عوامل باشگاه و تیم خود، تائید کنند.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس افزود: باشگاه بر اساس وظیفه ذاتی خود در دفاع از حقوق باشگاه و عوامل آن، لایحه‌ای را در دست تنظیم دارد که همراه با مستندات تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد شد.

حسین‌پور شرفشاد گفت: پرسپولیس در کورس قهرمانی است ولی دلیلی برای گذشتن از حقوق اساسی نیست و هیچ عاملی اجازه نادیده گرفتن حقوق انسانی افراد و شأن و جایگاه اجتماعی باشگاه‌ها به ویژه باشگاهی مثل پرسپولیس را نمی‌دهد. از این جهت بخش حقوقی باشگاه جدای از حق جداگانه‌ای که برای کنعانی‌زادگان و آل‌کثیر در پیگیری حقوقی این موارد در سیستم اخلاقی و انضباطی فوتبال و قضایی کشور قائل است، اقدامات خود را در راستای مسوولیت‌های اجتماعی و حقوقی خود انجام می‌دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس خبر ویژه عیسی آل کثیر محمدحسین کنعانی زادگان کنعانی زادگان آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه تر، برای استقلال به میدان برود.

دیگر خبرها

  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • گل چهارم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل دوم عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-4 پرسپولیس)
  • گل دوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • گل دوم و زیبای پرسپولیس به آلومینیوم اراک توسط عیسی آل‌کثیر | ببینید
  • گل دیدنی عیسی آل کثیر به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 0-2 پرسپولیس)
  • کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر درباره حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: مقامات آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر را ندارند