Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از مرکز دیسپاچینگ ملی و مرکز راهبری و پایش صنعت برق کشور خبر داد.

مصطفی نخعی در گفتگو با میزان، از بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از مرکز دیسپاچینگ ملی خبر داد و گفت: امروز اعضای کمیسیون انرژی بازدیدی از مرکز دیسپاچینگ ملی و همین طور مرکز راهبری و پایش صنعت برق کشور انجام دادند، در این بازدید وزیر نیرو و معاون امور برق ایشان و مدیرعامل توانیر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان ذی ربط گزارشات خود را در خصوص اقدامات در حال انجام و برنامه ریزی‌های صورت گرفته ارائه کردند. ما هم در جریان آخرین فعالیت‌های این مراکز و چگونگی توزیع برق قرار گرفتیم.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، تصریح کرد: نهایتا وزیر نیرو و مجموعه عوامل وزارت نیرو از پیگیری‌های فنی و تخصصی کمیسیون و طرحی که در راستای حمایت از صنعت برق کشور در مجلس اعلام وصول شد تشکر کردند و آن را راهکار مهمی برای مانع زدایی در مسیر توسعه صنعت برق کشور دانستند.

بیشتر بخوانید: طرح مانع زدایی از صنعت برق کشور اعلام وصول شد

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون انرژی وزیر نیرو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیسیون انرژی وزیر نیرو مرکز دیسپاچینگ ملی کمیسیون انرژی مجلس صنعت برق کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست

محمدحسن آصفری، نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره کمبود منابع انرژی و احتمال تغییر ساعات کاری در فصل تابستان گفت: نیاز کشورمان به انرژی بیش از هشتاد هزار مگاوات است در حالی که امروز ظرفیت نیروگاه‌های ما کمتر از پنجاه هزار مگاوات است.

وی اظهار کرد: پیک مصرف در فصل تابستان به‌دلیل گرما بالا می‌رود بنابراین تا منابع انرژی تامین نشود مشکلاتی در این زمینه خواهیم داشت و ممکن است تغییراتی در ساعات کاری صورت گیرد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس بیان کرد: با توجه به قانونی که محلس شورای اسلامی در حمایت از صنعت برق تصویب کرد باید اجرای این قانون با جدیت دنبال شود و بخش خصوصی هم در اجرای آن شریک شود تا با سیاست‌های تشویقی و تسهیلاتی که در نظر می‌گیریم بتوانیم کمبود منابع انرژی را جبران کنیم.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس ادامه داد: تغییر ساعات کاری یک راهکار موقت برای تامین انرژی است و باید منابع انرژی را افزایش دهیم لذا تا این اتفاق نیفتد شاهد راهکار‌های موقت مثل تغییر ساعات کاری هستیم.

آصفری گفت: لازمه جلوگیری از تغییر ساعات کاری در تابستان افزایش منابع انرژی است، چون تغییر ساعات کاری برای دولت هزینه‌بر است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • ظرفیت نیروگاه‌ها پاسخگوی نیاز کشور در فصل تابستان نیست
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • بدهی صنعت برق به بورس انرژی
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد