Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@10:26:53 GMT

ستاره الجزایری در آستانه تمدید قرارداد با سیتی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۲۴۹۵

ستاره الجزایری در آستانه تمدید قرارداد با سیتی

ه نظر می‌رسد ریاض محرز در آستانه تمدید قرارداد با منچسترسیتی قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، ریاض محرز نام خود را در لستر بر سر زبان ها انداخت. او که در سال 2014 از لوهاور به لسترسیتی پیوست، توانست سال به سال پیشرفت کند و بعد از قهرمانی با لسترسیتی در لیگ برتر به منچسترسیتی رفت و در این تیم نیز خوش درخشید و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ستاره الجزایری در رقابت‌های فصل گذشته نیز نمایش های درخشانی داشته و در مجموع 29 بازی لیگ برتر که برای سیتیزن ها به میدان رفت آمار 9 گل و 6 پاس گل را از خود به ثبت رساند تا یکی از ارکان قهرمانی تیم پپ گواردیولا در این مسابقات لقب بگیرد و بیش از پیش ارزش‌های خود را نشان داده باشد.

 

 

 

 

اما طی هفته های اخیر شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی ریاض محرز از منچسترسیتی وجود داشته است. در واقع گزارش ها حاکی از آن بود که احتمال دارد ستاره مراکشی به دلیل ترافیک بالا در خط حمله منچستر سیتی خواهان ترک اتحاد باشد اما حالا منچستر ایوینینگ نیوز ادعای جدیدی را در این رابطه مطرح کرده است. بر این اساس محرز در آستانه تمدید قرارداد با منچسترسیتی قرار گرفته و احتمالاً طی هفته‌های آینده این خبر به شکل رسمی از سوی باشگاه انگلیسی اعلام خواهد شد.
گفتنی است قرارداد فعلی این وینگر الجزایری با سیتی تا سال 2023 اعتبار دارد.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 ریاض محرز منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 ریاض محرز منچستر سیتی ریاض محرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری در جدیدترین گفتگویش ادعا کرده: مالکان الجزیره امارات و منچسترسیتی مشترک بود و بعد از بازی درخشانی که مقابل الجزیره انجام دادم سیتی من را زیرنظر گرفت اما درنهایت در ایران ماندم.

حیدری در سال ۱۳۸۸ برای استقلال در مقابل الجزیره امارات به زمین رفت و درخشید، همان سالی که استقلالی ها قهرمان لیگ برتر شدند و می‌توان گفت هواداران این تیم به عنوان سال طلایی استقلال از آن یاد می‌کنند.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899274

دیگر خبرها

  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • آینده ژائو کانسلو در منچسترسیتی از زبان پپ گواردیولا
  • حمله به ستاره بارسا: ادا و اصول‌ها چیه، تو مدافعی!‏
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم