Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته داوران هیات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت دو کمک داور و یک داور استان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مهدی صفایی، با بیان این خبر گفت :دو کمک داور و یک داور استان در هفته ی 28 لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رئیس کمیته داوران فوتبال استان از قضاوت حمید رضا افشون کمک داورملی فوتبال کشور در دیدار حساس تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پرسپولیس تهران خبر داد و گفت: دیدار تیم های ماشین سازی تبریز و پرسپولیس تهران روز سه شنبه ۲۹ تیرماه تبریز برگزار و طبق ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور ، حمیدرضا افشون کمک داور ملی فوتبال استان به همراه سید مهدی سیدعلی از تهران بعنوان داور ،سید یعقوب حجتی از اردبیل بعنوان کمک داور اول این بازی را قضاوت می کنند. رضوان سرشار از اردبیل به عنوان داور چهارم و نادر جعفری به عنوان ناظر داوری این بازی انتخاب شده است .   صفایی از قضاوت دو داور دیگر فوتبال استان در دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران خبر و اظهار داشت :دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نساجی مازندران که روز سه شنبه ۲۹ تیرماه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان قضاوت برگزار می شود را علیرضا فغانی از تهران بعنوان داور و کمک های محمدرضا منصوری از تهران و محمد راهی کمک داور ملی از استان کهگیلویه و بویراحمد قضاوت می‌کنند ،ضمن اینکه روح الله شریفی داور ملی فوتبال از استان به عنوان داور چهارم این بازی حساس انتخاب شده است .حیدر شکور از فارس ناظر داوری این بازی است.   رئیس کمیته داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در پایان برای داوران فوتبال استان در این دو بازی حساس آرزوی موفقیت کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتبال کهگیلویه و بویراحمد داوران فوتبال فوتبال استان کمیته داوران لیگ برتر کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • ریسک ممنوع، افشاریان باتجربه‌هایش را به‌خط کرد
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • ناتینگهام فارست - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود