Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:16:24 GMT

بازدید اعضای کمیسیون شوراهای مجلس از پلیس فتا

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۲۹۴۸

بازدید اعضای کمیسیون شوراهای مجلس از پلیس فتا

روح‌الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید امروز اعضای این کمیسیون از پلیس فتا، اظهار داشت: امروز اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از پلیس فتا بازدید کردند که در این بازدید، میزان اشرافیت پلیس فتا در فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: همچنین در این بازدید گزارشی در خصوص کاهش ۲۳ درصدی میزان جرائم مالی و کلاهبرداری اینترنتی در سال ۹۹ نسبت به دوره مشابه سال قبل ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: با توجه به اقدامات صورت گرفته، به ویژه در موضوع رمزهای یک‌بار مصرف برای کارت‌های بانکی و خریدهای اینترنتی، این اتفاق رقم خورده است.

نجابت تصریح کرد: در ادامه نیز، گزارشی در خصوص موضوع آموزش مستمر صنوف و کسب و کارها برای مصون ماندن از خطرات حوزه سایبری ارائه شد.

وی گفت: محور بعدی این بازدید، انتظاراتی بود که پلیس فتا از مجلس برای پر کردن خلأهای قانونی که در عمل با آن مواجه هستند، داشت. پلیس فتا انتظار دارد که مجلس با تصویب قوانین لازم برای پر کردن این خلأها، به آنان کمک کند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها خاطرنشان کرد: در ادامه نیز گزارشی از تلاش پلیس فتا برای آموزش خانواده‌ها و آموزش عمومی ارائه شد. در نهایت ضمن بازدیدی که از بخش مربوط در پلیس فتا صورت گرفت، توان فنی دوستان برای کشف جرم در فضای مجازی نیز مورد بررسی و ملاحظه قرار گرفت.

کد خبر 5260967 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس پلیس فتا مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی شورای نگهبان هیئت دولت محمد باقر قالیباف برجام هادی طحان نظیف جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام حسن روحانی دولت سیزدهم مجلس صحن مجلس ایالات متحده امریکا اسحاق جهانگیری کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 

مراسم بزرگداشت روز معلم و تجلیل از اساتید سرآمد آموزشی دانشگاه‌های استان کرمان و سرآمدان آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان چهارشنبه شب ۱۲ اردیبهشت با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

سیدمحمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس جمهور در این مراسم با تبریک بزرگداشت روز معلم، گفت: علم، یک معیار است و هر کس دارای علم بیشتر باشد، ارزش وی از دیگران بیشتر است.

 وی با بیان اینکه شهید مطهری، شخصیتی متدین و دانشمند بود که آثار ارزشمند و فاخری را عرضه کرد و تا همیشه نام وی ماندگار خواهد بود، بیان داشت: یکی از کار‌های بزرگ شهید مطهری پاسخ به شباهت بود و بر اساس شرایط روز به شبهات پاسخ می‌داد.

 معاون امور مجلس رئیس جمهور با بیان این مطلب که همه ما مدیون علما و روحانیون هستیم، افزود: بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند و بنابر این نیست که دانشگاه یک جزیره‌ای جدا از جامعه باشد؛ بنابراین باید به دنبال حل مسائل باشیم.

وی با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق را نباید دست کم بگیریم؛ چرا که آغازی بر سایر تحولات جهانی شده است، بیان داشت: علم و فناوری دانشمندان ما عامل موفقیت این عملیات بود و در این عملیات فقط ۲۰ درصد ظرفیت‌ موشکی و‌ پهبادی به کار گرفته شد.    حسینی با بیان این مطلب که همه باید برای سرفرازی کشور تلاش کنیم، بیان داشت: در آینده‌ای نزدیک‌، شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود که مصداق آن اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های مطرح دنیا است که از مقاوت ملت ایران برخواسته است.   باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بیشترین اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در این دولت حضور دارند 
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • شوراهای فرادستی مشکل ساختاری دارند
  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • شوراها به بالندگی شهر و روستا کمک می‌کنند
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم