Web Analytics Made Easy - Statcounter

ده نماینده ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان رقبای خود را شناختند.

به گزارش ایسنا، مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان ۲۰۲۱ در بوداپست مجارستان برگزار شد و ده نماینده ایران در این رقابت ها رقبای خود را شناختند.

در این مراسم امید نوروزی نماینده فدراسیون کشتی، نبی دهمرده سرپرست تیم های اعزامی ایران و مسعود واحدی مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتایج قرعه کشی این رقابت ها به شرح زیر است:


در وزن ۴۵ کیلوگرم، حسین احمدی در دور نخست مقابل ایمرومبک رحمانوف از قرقیزستان به میدان می رود و در صورت برتری در دور دوم برابر برنده مبارزه نمایندگان رومانی و ترکیه مبارزه خواهد کرد. در این وزن ۱۵کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، علی یحیی پور در دور نخست مقابل بوقوسلاوسکی از لیتوانی مبارزه می کند و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل نوردانات آیتانوف از قزاقستان به میدان می رود. در این وزن ۱۵ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، علی خرم دل در دور نخست مقابل آدرین سیکورا از لهستان مبارزه می کند و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه کشتی گیران فرانسه و آذربایجان به روی تشک می رود. در این وزن ۱۶ کشتی گیر حضور دارند.
در وزن ۵۵ کیلوگرم که ۱۸ کشتی گیر حضور دارند، شهداد خسروی در مبارزه نخست برابر دیمیتری کاراستویانوف از مولداوی به میدان می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه کشتی گیران روسیه و رومانی به روی تشک می رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۳ کشتی گیر حضور دارند، محمدرضا شاکری در دور نخست مقابل دالکات عبدالغدیروف از روسیه مبارزه می کند و در صورت برتری در یک هشتم نهایی مقابل برنده مبارزه کشتی گیران هند و مولداوی مبارزه خواهد کرد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم، علی رضایی مقابل انوشاوان بارسقیان از ارمنستان به روی تشک می رود و در صورت برتری در یک هشتم نهایی مقابل برنده مبارزه کشتی گیران ازبکستان و قزاقستان مصاف خواهد کرد.

در وزن ۷۱ کیلوگرم که ۲۳ کشتی گیر حضور دارند، سیدحسن اسماعیل نژاد در دور نخست برابر گئورگی ناتوبیدزه از گرجستان مبارزه می کند و در صورت برتری در یک هشتم نهایی برابر برنده مبارزه کشتی گیران مولداوی و یونان به روی تشک می رود.

در وزن ۸۰کیلوگرم، مجید باقری پس از استراحت در دور نخست مقابل الکساندر مامروش از اوکراین به روی تشک می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده مبارزه کشتی گیران آمریکا و روسیه به میدان می رود. در این وزن ۲۱ کشتی گیر حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۲۱ کشتی گیر حضور دارند، ابوالفضل یاراحمدی پس از استراحت در دور نخست، مقابل برنده مبارزه کشتی گیران ازبکستان و رومانی به میدان می رود.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم، امیررضا معصومی پس از استراحت در دور نخست، مقابل کامینسکی از لهستان مبارزه می کند. در این وزن ۱۸ کشتی گیر به میدان می روند.

بر اساس برنامه این مسابقات، رقابت های اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی آزاد روزهای ۲۸ و ۲۹ تیر، مسابقات اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد، روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه برگزار می شود.

همچین رقابت های اوزان ۴۸، ۵۵، ۶۵، ۸۰ و ۱۱۰ کیلوگرم کشتی فرنگی روزهای یک و دو مردادماه و مسابقات اوزان ۴۵، ۵۱، ۶۰، ۷۱ و ۹۲ کیلوگرم کشتی فرنگی نیز روزهای ۲ و ۳ مردادماه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسابقات کشتی آزاد نوجوانان جهان کشتی گیر حضور دارند دور نخست مقابل روی تشک می رود میدان می رود کیلوگرم کشتی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد