Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی اورژانس استان فارس اعلام کرد که براساس گزارشهای اولیه تیم‌های ارزیاب اعزامی اورژانس، تاکنون هیچگونه خسارت جانی نداشته‌ایم.

حسن همتی در گفت و گو با ایسنا اعلام کرد: بلافاصله بعد از اعلام وقوع زمین لرزه ۵.۷ ریشتری، تیم‌های ارزیاب به منطقه خشت و کنارتخته اعزام شدند.

او با اشاره به اعزام تیمهای واکنش سریع از شیراز به کانون وقوع زمین لرزه عصر امروز، گفت: این تیمها هنوز به منطقه نرسیده‌اند، اما ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس فارس و تمام تیمهای عملیاتی آماده باش کامل هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همتی گفت: همزمان با اعلام وقوع زمین لرزه، بیمارستان‌های مرجع در شیراز و کازرون نیز به حالت آماده باش برای پذیرش مصدومین احتمالی در آمده‌اند.

مدیر روابط عمومی اورژانس فارس تاکید کرد که بلافاصله بعد از دریافت گزارش نهایی، اطلاع رسانی لازم انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه عصر یکشنبه ۲۷ تیرماه، زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۷ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتری زمین در مرز استانهای فارس و بوشهر حادث شد.

کانون این زمین لرزه در نزدیکی شهرهای خشت و کنارتخته در فارس و وحدتیه در استان بوشهر گزارش شد.

بعد از این زلزله، ۴ پس لرزه نیز در محدوده کانون قبلی، گزارش شد که یکی از این زمین لرزه‌ها حوالی بابامنیر و ۲ زمین لرزه در نزدیکی خشت بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زمین لرزه زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار مخرب دفع غیر بهداشتی پسماند‌ها به ویژه زباله‌های بیمارستانی گفت:رهاسازی مقداری از این پسماند‌ها منجر به آلودگی زیست محیطی زمین‌های کشاورزی و در نتیجه آلودگی محصولات و مواد غذایی می‌شود.

گروه بهداشت و درمان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛«فاطمه محمدبیگی» سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون میزان آسیب‌زا بودن عدم بازیافت و یا معدوم‌سازی بهداشتی پسماند‌ها اظهار کرد:یکی از مهمترین مواردی که در فراکسیون محیط زیست مجلس پیگیری می‌کنیم موضوع دفع بهداشتی پسماند‌ها به ویژه پسماند‌های عفونی و بیمارستانی است.


سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخرب بودن زباله‌های بیمارستانی افزود: این نوع پسماند‌ها به دلیل شاخص آلایندگی بسیار بالای خود می‌تواند مضرات و خطرات زیادی برای بهداشت انسان، حیوان و یا محیط انباشته شده در آن داشته باشد؛ لذا، با توجه به این موضوع، آیین نامه‌ای تدوین شده که طی آن دفع پسماند‌های بیمارستانی به شکل ویژه‌ای صورت بپذیرد.


وی تصریح کرد: هر ساله سازمان نظام پزشکی کشور با قراردادی که بین مطب‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز بیمارستانی با سازمان دفع پسماند‌ها منعقد می‌سازد این چالش را مدیریت می‌کند. در حال حاضر ما نیازمند ارتقاء سطح استاندارد دفع پسماند‌ها و همچنین تفکیک آن‌ها از مبداء به ویژه زباله‌های بیمارستانی هستیم.


این عضو کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد: رهاسازی مقداری از پسماند‌های بیمارستانی منجر به آلودگی زیست محیطی زمین‌های کشاورزی و سپس آلودگی مواد و محصولات غذایی می‌شود.


مشروح گفته‌های محمدبیگی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: دفع پسماند ، پسماند مخرب ، محیط زیست ، آلودگی محیط زیست ، فاطمه محمدبیگی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TAG

دیگر خبرها

  • دلیل پیشگوی هلندی درباره احتمال زلزله قوی در روزهای آینده
  • رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • تصادف در سه راهی گتوند یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • بندرچارک لرزید
  • مسمومیت ۷ نفر در ایلام طی شبانه‌روز گذشته با گاز مونوکسید کربن
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد