Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا؛ فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: تردد خودروهای غیربومی در محورهای موصلاتی شرق استان تهران از روز سه‌شنبه ۲۹ تیر تا دوشنبه ۴ مرداد به دلیل وضعیت قرمز کرونایی ممنوع است.

سردار کیومرث عزیزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا از ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه ۲۹ تیرماه تا ۷ صبح روز دوشنبه ۴ مرداد ،محدودیت ها برای تردد در محورهای شرق استان تهران توسط پلیس اعمال می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در اجرای این طرح مقرر شده تا تمامی خودروهای با پلاک استان تهران که قصد خروج از استان دارند اعمال قانون شده و به نقطه مبداء عودت داده شوند.

وی افزود: علاوه بر این، عبور خودروهای با پلاک غیربومی نیز در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی شده و به سمت مبداء بازگردانده می‌شوند.

عزیزی افزود: پلیس شرق استان تهران در ۵ محور چرمشهر – ورامین، گرمسار – شریف‌آباد پاکدشت، دماوند – فیروزکوه، فیروزکوه – دماوند و آبعلی به سمت جاده هراز مستقر شده از ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی ممانعت به عمل می‌آورند.

وی گفت: مبلغ جریمه برای خودروهای متخلف در این طرح یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وی با تقدیر از همکاری شهروندان در طرح‌های قبل ستاد ملی کرونا اظهار داشت: هر چند که پلیس تلاش دارند تا با تذکر و ارشاد، از ورود و خروج خوروهای غیربومی و بومی به استان تهران جلوگیری کند ولی در صورت  تمکین نکردن رانندگان، با آنان برخورد قانونی کرده و آنان را به مبداء باز می‌گردانند.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: کلیه مجوزهای تردد صادره شده دارای تاریخ، در اجرای این طرح فاقد اعتبار بوده و مقرر شده تا هیچ مجوز جدیدی برای خودروها صادر نشود.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

پربیننده ترین خبر خوب آموزش و پرورش برای دانش آموزان آموزش و پرورش ایـن هفته آزمون استخدامی دارد خبر خوش روحانی درباره واکسیناسیون معلمان معلمان منتظر افزایش حقوق ۲۵درصدی باشند پیشنهاد تعطیلی ۳روزه تهران و کرج

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ممنوعیت تردد شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران

تین نیوز

بیش از ۶۴ میلیون تردد فروردین ماه امسال در جاده های مازندران ثبت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: برابر آمار به دست آمده از ۱۱۲ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان مازندران طی فروردین بیش از ۶۴ میلیون از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان در حال تردد بوده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود سه درصد افزایش یافته است.

حسن جهانیان افزود: تردد در محورهای مواصلاتی استان با استان های مجاور در فروردین ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در حدود ۷.۵ درصد افزایش داشته و به بیش از پنج میلیون ۷۴۵ هزار تردد رسیده است.

جهانیان گفت: طی یک ماه نخست سال جاری به طور متوسط در هر ساعت در حدود چهار هزار و ۶۹۰ وسیله نقلیه سنگین در استان در حال تردد بوده اند که این میزان از تردد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در حدود ۶ درصد کاهش یافته است.

پرترددترین ساعات روز نیز معمولا بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ بوده است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • تردد در محورهای گلستان جریان دارد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی