Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود امین‌نژاد، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس گفت: شرکت بید بلند خلیج فارس به منظور صیانت از محیط زیست و استفاده حداکثری از ظرفیت محصولات و سرانجام ایجاد ارزش افزوده مضاعف، با ۵۵ میلیون یورو سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه شیرین‌سازی محصول بوتان پلاس، گامی اساسی برای جلوگیری از خام‌فروشی این محصول ارزشمند برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تأکید بر اینکه همه مراحل طراحی و اجرای این واحد با تکیه بر توان کارشناسان و سازندگان داخلی راهبری شده است افزود: با بهره‌برداری از این طرح دوست‌دار محیط زیست می‌توان نیاز بخشی از مواد اولیه تولید سوخت سوپر جت و صنایع هوایی کشور را تأمین کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: با آغاز تولید تجاری و فروش این محصول ضمن جلوگیری از خام‌فروشی، سالانه ۲۰ میلیون دلار به تولید ناخالص ملی افزوده می‌شود.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با بیان اینکه پروژه شیرین‌سازی محصول راهبردی بوتان پلاس از مرز ۷۵ درصد عبور کرده است، از بهره‌برداری و تولید تجاری این محصول در خردادماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بید بلند خلیج فارس محیط زیست خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، جواد اوجی این خبر را در نشست هیات دولت و در قالب گزارش عملکرد وزارتخانه متبوع خود گفت و از سودآوری ۱۲ هزار میلیارد تومانی پالایشگاه آبادان خبر داد.

 اوجی گفت: شمار محصولات تولیدی پالایشگاه آبادان هم افزایش یافت به طوری که محصولات این پالایشگاه از ۲۱ محصول در سال ۱۴۰۰ به ۳۴ محصول رسیده و تاکنون برای ۳ هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است. 

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی واحد جدید پالایشگاه آبادان تا دو ماه آینده
  • راهکار رفع ناترازی سوخت، اصلاح زیرساخت‌ها به‌منظور مصرف بهینه است/ لزوم حمایت از احداث صنایع پالایشی کوچک
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • ارتباط هدفمند و توازن‌محور بین صنعت و دانشگاه تقویت شود
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • اهدای جایزه احمد اقتداری به پژوهش‌های برگزیده خلیج فارس
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • صادرات سیب لرستان به روسیه، ترکمنستان و حاشیۀ خلیج فارس