Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:19:46 GMT

رعد و برق در دشتستان جان شهروند وحدتیه‌ای را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۳۵۳۲

رعد و برق در دشتستان جان شهروند وحدتیه‌ای را گرفت

جهانگیر دهقانی یکشنبه‌ شب در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این شهروند در بیرون از محدوده شهری حین چرای گوسفندان خود به دلیل وقوع رعد و برق جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: با فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته در استان بوشهر آغاز شده، عصر امروز شدت بارش‌ها موجب آبگرفتگی در بسیاری از معابر شهرستان های جنوبی و مرکزی استان بوشهر شد و حتی در برخی مناطق سیل به راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش با ۹۰ میلیمتر در لمبدان شهرستان دیر ثبت شده، ادامه داد: این بارش‌ها همچنین منجر به قطع موقت برق در شهرهای کنگان و دیر شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی برق آنها وصل شده است.

وی افزود: مسیر ارتباطی  شنبه _ درویشی واقع در شهرستان دشتی نیز به علت بارش شدید مسدود شده بود که پس از مدت کوتاهی رفع مسدودیت شد و تردد در این مسیر جریان پیدا کرد.

دهقانی با اشاره به تداوم فعالیت سیستم ناپایدار جوی در استان بوشهر اظهارداشت: باتوجه به ادامه این ناپایداری تا روز دوشنبه مدیریت بحران استان بوشهر همچنان با هدف مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش کامل قرار دارد.

دهقانی در ارتباط با زلزله ۵.۷ ریشتری شهر خشت استان فارس نیز اظهار کرد: با وجود اینکه این زلزله در بسیاری ازمناطی شمالی و مرکزی استان بوشهر احساس شد ولی خسارتی در پی نداشته است.

برچسب‌ها بوشهر شهرستان دشتی استان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دشتی استان فارس بوشهر شهرستان دشتی استان فارس استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم

این بار سامانه بارشی استان‌های شرق و جنوب کشور را نیز در برگرفت. شدت بارش‌ها به قدری است که شهروندان در جنوب کشور با سیل دست و پنجه نرم می‌کنند. استان خراسان جنوبی نیز از این قاعده مستثنی نبود و روستا‌ها و شهر‌های این استان با بارش باران بهاری همراه شد.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از بارش باران در روستای رقه از توابع شهرستان بشرویه استان خراسان جنوبی را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان جنوبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بارش باران سد خاکی روستای حصن آباد را پر آب کرد + فیلم
  • لطافت هوای روستای گیامی پس از بارش باران در قالب تصاویر
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • فیلمی از امدادرسانی در جاده‌های سیل زده کیانشهر
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • آبگرفتگی معابر داودآباد برای شهروندان اراکی دردسرساز شد
  • پرآب شدن سدخاکی در روستای خانمکان با بارش باران + فیلم
  • نگاهی به سیلابی شدن روستای دره گزان بر اثر بارش باران + فیلم
  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم