Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حدادی که درگیر دیسک کمر شده، در آستانه اعزام به المپیک رکورد بسیار ضعیفی را از خود ثبت کرد.

به گزارش ایلنا، نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن که از مدت ها قبل برنامه آماده سازی خود را زیر نظر مربی آمریکایی و در این کشور پیگیری می کرد، از چندی پیش به خاطر مشکل دیسک کمر نتوانسته به درستی تمرین کند و با حضور در ایران دوره درمانی خود را سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز احسان حدادی بعد از چند ماه دوری از مسابقات، در لیگ برتر دوومیدانی شرکت کرد تا آمادگی خودش را در آستانه اعزام به المپییک توکیو محک بزند.

حدادی که پس از چهار سال دوری در لیگ دوومیدانی ایران شرکت کرد، امروز پرتابی به طول ۵۷.۴۷ متر انجام داد و پس از حسین رسولی با پرتابی به طول ۵۸.۴۶ متر در جایگاه دوم ایستاد!

رکورد ورودی المپیک‌ توکیو ۶۶ متر است و حدادی امروز حدود ۹ متر کمتر از این رکورد پرتاب کرد؛ اتفاقی که شاید حضور او در المپیک را هم در هاله ای از ابهام قرار دهد.

حدادی چند روز قبل در مصاحبه ای عنوان کرده بود: «رقابت‌های لیگ برتر بعد از ۴ سال دوری برایم مهم است چون اگر نزدیک ۶۴ متر پرتاب نکنم حضورم در المپیک به صلاح نیست. در دور مقدماتی المپیک اگر ورزشکاری قصد صعود دارد باید ۶۳ متر به بالا پرتاب کند.»

حالا باید دید احسان حدادی که از او به عنوان یکی از شانس های مدال ورزش ایران نام برده می شد، چه تصمیمی برای حضور در توکیو خواهد گرفت. آیا امکان دارد او قید اعزام به چهارمین دوره المپیک خود را بزند؟ انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احسان حدادی احسان حدادی المپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران

رئیس سازمان فضایی ایران از توسعه ایستگاه‌های زمینی به عنوان یکی از برنامه‌های جدی سازمان فضایی ایران خبر داد که این ایستگاه‌ها برای استفاده از ظرفیت فضا و ماهواره‌ها ضروری هستند. - اخبار ویژه نامه‌ها -

به گزارش خبرنگار فضا و نجوم خبرگزاری تسنیم، حسن سالاریه؛ رئیس سازمان فضایی ایران از بهره‌برداری فاز اول پایگاه فضایی چابهار در سال 1403 خبر داد.

سالاریه هدف از ساخت این پایگاه را دسترسی به مدارهای مختلف فضایی عنوان کرد.

وی گفت: نخستین پرتاب از این پایگاه، پرتاب ماهواره خورشیدآهنگ خواهد بود.

سالاریه همچنین از توسعه ایستگاه‌های زمینی به عنوان یکی از برنامه‌های جدی سازمان فضایی ایران خبر داد.

ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار

به گفته وی، این ایستگاه‌ها برای استفاده از ظرفیت فضا و ماهواره‌ها ضروری هستند.

رئیس سازمان فضایی ایران در خصوص آزمایشگاه‌ها و مراکز تست آزمون نیز گفت: تلاش می‌کنیم امسال این مراکز را به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویدیو/ از طرح دغدغه‌های کارگران تا دوری از باندهای قدرت و ثروت
  • دوری قهرمان نامدار کشتی ایران از تمرینات +عکس
  • دلیل دوری ستاره کشتی ایران از تمرینات مشخص شد
  • ایستگاه‌های زمینی؛ کلید توسعه فضایی ایران
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • کارفرمایان از هرگونه تکبر در برابر کارگران خودداری و دوری کنند
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند