Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بازیکنان این تیم وعده داد در صورت کسب سه پیرزی در دیدار‌های باقی‌مانده، پاداش ویژه‌ای به آن‌ها پرداخت خواهد کرد.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس امروز یکشنبه به همراه کاوه علی‌اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه در ورزشگاه شهید کاظمی و در محل تمرین سرخپوشان پایتخت حضور یافت و دقایقی از آخرین تمرین قرمزپوشان پیش از سفر به تبریز و دیدار برابر ماشین سازی را از نزدیک مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان تمرین امروز یکشنبه، جلسه‌ای را با یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار کرد و سرمربی سرخپوشان صحبت‌هایی را در خصوص شرایط تیم و اتفاقاقی که در حاشیه رقابت‌ها رقم خورد را اعلام کرد.

بعد از این نشست، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، جلسه‌ای را با بازیکنان برگزار کرد.  جعفر سمیعی در این جلسه صمیمانه، از تلاش بازیکنان تقدیر و تشکر کرد و با بازیکنان در خصوص بازی در دربی  صحبت کرد. او در بخشی از حرف‌هایش گفت: هواداران پای شما ایستادند و خیلی اتفاقات خوبی افتاد. بعد از بازی با اینکه ما دربی را باخته بودیم، آنها از حمایت شما پا پس نکشیدند و همه پشت شما ایستادند. البته این حمایت‌ها باید دامنه‌دار باشد.

وی افزود: مطمئنا هواداران قدر شما را می‌دانند و شما هم باید از همدیگر حمایت کنید. همه ما نیاز داریم که از این به بعد بیشتر از قبل همدل و متحد باشیم. ما به این حمایت‌ها خیلی نیاز داریم زیرا شما باید در بهترین شرایط و فرم ممکن قرار بگیرید و انشاا.. بتوانیم سه بازی مهم و حساس پیش‌رو را ببریم و با 9 امتیاز، قهرمان شویم تا یک اتفاق خارق‌العاده را رقم بزنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: ما جلسه هیات مدیره را به دلیل بیماری کرونا به شکل مجازی برگزار کردیم که در آن نشست، تصمیم مهمی اتخاذ شد و مصوب کردیم که پاداش ویژه‌ای برای کسب برد در هر سه بازی برای تیم منظور کنیم. ما تلاش می‌کنیم تا انگیزه شما را افزایش دهیم و روحیه تیم را بالا ببریم.

جعفر سمیعی در پایان این جلسه، با شوخی با بازیکنان و بزرگترهای تیم، بر صمیمیت این نشست افزود تا قبل از سفر سرخپوشان به تبریز، آنها با روحیه‌ای بالا برای بازگشت پر افتخار خود، تلاش مضاعفی را انجام بدهند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان هم در این نشست به صحبت پرداخت و گفت: حضور شما در تمرین امروز مهم و مفید بود و امیدواریم که بتوانیم با توجه به شرایطی که تیم دارد، بهترین نتایج را بگیریم اما همه ما در باشگاه نگاه‌مان به هیئت مدیره و شخص مدیرعامل باشگاه است و امیدواریم بیشتر از اینها مورد حمایت قرار بگیریم. ما سختی‌ها و مشکلات را درک می‌کنیم اما نیاز داریم که حمایت بیشتری را ببینیم.

جعفر سمیعی هم این وعده را به اعضای تیم داد که اتحاد و همدلی و همبستگی که بین باشگاه، اعضای تیم و هواداران شکل گرفته، با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند./ رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس مدیرعامل باشگاه جعفر سمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

به گزارش ایسنا؛ دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901512

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • واریز پاداش «روز معلم»به حساب فرهنگیان؛ امشب/ پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس