Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@21:32:18 GMT

آشتی کنان جعفر سمیعی و بوژیدار رادوشویچ

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۴۳۹۸

آشتی کنان جعفر سمیعی و بوژیدار رادوشویچ

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، چرا مدیرعامل پرسپولیس در جلسه روز چهارشنبه با رادو حضور نداشت؟

در حالی که بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب وارد ایران شد تا پیش از دربی با درخواست یحیی گل محمدی در اردوی این تیم و همچنین لیست قرمزها برای دربی حضور پیدا کند روز چهارشنبه صبح به ساختمان باشگاه رفت تا دیداری با مدیران پرسپولیس داشته و مطالبات خود را طبق قول و قراری که داده بودند دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن روز اما جعفر سمیعی مدیرعامل قرمزها در ساختمان باشگاه پرسپولس حضور نداشت تا شائبه هایی در رابطه با دلخوری طرفین که پیش از این شنیده می شد به گوش برسد، پیش از این و در زمان حضور رادو در ایران گویا سمیعی بعد از برخی رفتارهای رادو در فرودگاه امام خمینی و اتفاق هایی که در سفارت هند در تهران افتاده به او نامه زده بود و این دروازه بان کروات به خاطر این تذکرها ناراحت شده است.

ماجرا از این قرار است که گویا در روزی که رادو به باشگاه می رود سمیعی با کمک برخی از اعضای هیات مدیره به دنبال جذب منابع مالی برای پرداخت بخش دیگری از رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی بوده اما روز گذشته بالاخره با هماهنگی های صورت گرفته رادو به همراه مدیربرنامه هایش به باشگاه می رود و در جلسه ای با سمیعی کدورت ها برطرف شد. گفته می شود باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از تعهدات خود به رادو، قرار است به زودی بندی که به عنوان آپشن رضایت مربی در قرارداد او ذکر شده است را نیز به این دروازه بان کروات پرداخت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ جعفر سمیعی بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس جعفر سمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امروز شنبه، عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور مردم و مسئولان در شهر خرم‌آباد برگزار شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در لرستان، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار خرم‌آباد برگزار شد.

کد خبر 6096395

دیگر خبرها

  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • عکس| آشتی مهدی طارمی با کونسیسائو
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در خرم‌آباد برگزار شد
  • آشتی با مفهوم جدید هوش (فیلم)
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!