Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@11:05:45 GMT

کشف ۹ تن چوب قاچاق در شهرستان سنندج

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۴۷۸۰

کشف ۹ تن چوب قاچاق در شهرستان سنندج

ایسنا/کردستان جانشین فرمانده انتظامی سنندج از کشف ۹ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کریم جوانمردی اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر قطع اشجار و قاچاق چوب به صورت شبانه، ماموران انتظامی شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران بخش انتظامی"حسین آباد"تعداد ۷ نفر را در حین قطع اشجار و در حال بارگیری در یک دستگاه خودرو کامیون شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان کردستان، این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات مقدار ۹ تن چوب قاچاق کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی روانه زندان شدند و کامیون توقیف شده به همراه کلیه اموال به اداره منابع طبیعی شهرستان سنندج تحویل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سنندج در پایان از مردم شهید پرور و قدرشناس سنندج خواست تا در صورت رویت موارد این چنینی سریعا با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کرده تا با اقدام به موقع پلیس برابر قانون با هرگونه تخریب جنگل و منابع طبیعی و قاچاق منابع جنگلی برخورد شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در اصفهان
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان