Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@19:49:09 GMT

تیم ملی بسکتبال عازم توکیو شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۶۴۸۵۹

تیم ملی بسکتبال عازم توکیو شد

ملی‌پوشان بسکتبال ایران به‌منظور حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، عازم ژاپن شدند. به گزارش ایسنا، ساعت ۲۳:۵۵ یک‌شنبه شب ۲۷ تیر ۱۴۰۰، تیم ملی بسکتبال مردان ایران که خود را برای حضور بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده کرده بود، ایران را به مقصد کشور ژاپن، میزبان این رقابت‌ها ترک کرد.

آخرین جلسه تمرینی بلندقامتان بسکتبال نیز در ایران، صبح روز یکشنبه(۲۷ تیر) به میزبانی سالن آزادی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان طی چند روز باقی‌مانده تا شروع مسابقات نیز در توکیو اردو و جلسات تمرینی خواهند داشت.

ترکیب رسمی تیم ملی بسکتبال ایران جهت حضور در بازی‌های المپیک نیز برای نخستین‌بار توسط فدراسیون معرفی شد که اسامی نفرات حاضر در این فهرست به شرح زیر است: 

۱- صمد نیکخواه بهرامی (کاپیتان)

۲- حامد حدادی

۳- ارسلان کاظمی

۴- محمد جمشیدی

۵- بهنام یخچالی

۶- سعید داورپناه

۷- محمد حسن‌زاده

۸- آرون گرامی‌پور

۹- مایک رستم‌پور

۱۰- پویان جلال‌پور

۱۱- نوید رضایی‌فر 

۱۲- سینا واحدی

هدایت تیم ملی بسکتبال ایران را مهران شاهین‌طبع به عنوان سرمربی بر عهده دارد. همچنین مسعود قاسمی به عنوان سرپرست، فرزاد کوهیان و مهران آتشی به عنوان مربیان، بهروز مهدوی به عنوان بدنساز و صادق توکلی نیز به عنوان فیزیوتراپ در این بازی‌ها تیم ملی را همراهی می‌کنند.

برنامه بازی‌های تیم ملی بسکتبال ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به شرح زیر است (ساعت‌ها به وقت ایران):

بازی اول (یکشنبه ۳ مرداد)

 ایران – جمهوری چک، ساعت ۵:۳۰

بازی دوم (چهارشنبه ۶ مرداد)

ایران – آمریکا، ساعت ۹:۱۰

بازی سوم (شنبه ۹ مرداد)

ایران – پورتوریکو، ساعت ۵:۳۰

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو بسكتبال تيم ملي بسكتبال ايران حامد حدادي صمد نيكخواه بهرامي تیم ملی بسکتبال بسکتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!

بازیکنانی که امروز برای میامی هیت مقابل بوستون سلتیکس درخشیدند، همان بازیکنانی بودند که هیت قرار بود برای جذب دیمین لیلرد به پورتلند تریل بلیزرز بدهد، پیشنهادی که پورتلند آن را رد کرد.

طرفداری | بامداد پنجشنبه به وقت تهران، دو بازی در جریان رقابت های پلی آف NBA  برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این چند مسابقه رقم خورد.

بوستون سلتیکس ۱۰۱-۱۱۱ میامی هیت (۱-۱ مساوی)

پس از بلو اوت شدن در بازی اول سری، انتظار می رفت بوستون سلتیکس این بار آسان تر از قبل مقابل میامی هیت به پیروزی برسد، با این حال نابغه ای به نام اریک اسپولسترا روی نیمکت هیت می نشیند که فکر دیگری در ذهن داشت. میامی هیت رکورد سه امتیازی تاریخ فرنچایز خودش در تعداد سه امتیازی در یک بازی پلی آف را شکست (۲۳ سه امتیازی) و مزیت بازی خانگی که سلتیکس کل فصل برای به دست آوردن آن تلاش کرده بود را از آنها گرفت. بازی های سوم و چهارم این سری در میامی برگزار خواهند شد، اگر هیت هر دو بازی را به سود خودش خاتمه دهد، بهترین تیم فصل عادی را در خطر حذف قرار خواهد داد، آن هم در شرایطی که هنوز جیمی باتلر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

تایلر هیرو در این بازی آمار عالی ۲۴/۵/۱۴ با شش سه امتیازی ثبت کرد، هیرو اولین بازیکن تاریخ هیت است که در یک بازی پلی آف چنین آماری ثبت می کند و در کل لیگ هم تنها هاردن و لوکا دانچیچ چنین آماری در کارنامه دارند. کیلب مارتین و بم آدبایو هم هر کدام ۲۱ امتیاز گرفتند. رکورد اریک اسپولسترا در بازی دوم سری هایی که در آنها ۰-۱ عقب میفتد، ۳-۱۰ است! قبل از این که بخواهید جی های سلتیکس را به خاطر نتیجه سرزنش کنید، بدانید که هر دو بازی خوبی انجام دادند. تیتم ۲۸/۸/۳ ثبت کرد و براون هم ۳۳/۸. سلتیکس به خاطر عملکرد افتضاح کریستاپس پورزینگیس (۶ امتیاز با فیلدگل ۱ از ۹) و جرو هالیدی (۹ امتیاز با فیلدگل ۴ از ۱۲) شکست خورد. از هفت بازی آخر پلی آفی که هیت در خانه سلتیکس انجام داده، ۵ بازی به سود این تیم تمام شده.

اوکلاهماسیتی تاندر ۱۲۴-۹۲ نیواورلینز پلیکانز (۲-۰ به سود تاندر)

تاندر همین چند روز قبل شبیه به یک تیم جوان پلی آف ندیده به نظر می رسید و به زور مقابل تیم هشتم کنفرانس غرب به یک پیروزی خانگی رسید. در بازی دوم اما اوضاع متفاوت شد، همه بازیکنان تیمی که دومین میانگین سنی جوان لیگ را دارد، شبیه بازیکنان باتجربه و پلی آف دیده به نظر می رسیدند. صدرنشین کنفرانس غرب به راحتی حریفش را بلو اوت کرد و با خیالی آسوده به نیواورلینز سفر خواهد کرد.

چت هولمگرن پس از بیش از یک دهه به اولین روکی تبدیل شد که در یک نیمه بازی پلی آف، حداقل ۲۰ امتیاز می گیرد. جیلن ویلیامز کارش را با ۲۱/۵/۷ تمام کرد، شی گیلجس الکساندر ۳۳ امتیاز گرفت و آمار نهایی چت هم روی ۲۶/۷ ایستاد. جیلن ویلیامز، شی گیلجس الکساندر و چت هولمگرن روی هم آمار ۸۰ امتیاز، فیلدگل ۶۵٪، ۵۰٪ سه امتیازی و ۹۰٪ سه امتیازی به جا گذاشتند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • بسکتبال NBA | استفن کری، بهترین بازیکن کلاچ سال
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران می‌شود