Web Analytics Made Easy - Statcounter

" سید علی آقازاده" شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح های مهم عمرانی استان مرکزی به ایرنا گفت: طرح تعریض جاده شازند به ازنا از بزرگ‌ترین طرح های مشترک استان مرکزی و لرستان است که با جدیت در حال انجام است.
وی تاکید کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات، پیمانکار این طرح بسیار فعال است و نماینده وزارت راه و شهرسازی نیز بر روند این پروژه نظارت دارد و روند اجرای این طرح رضایت بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی اظهار داشت: در چهار کیلومتر از این جاده مواصلاتی قیر نهایی ریخته شده و برای مابقی این مسیر نیز قیر مورد نیاز خریداری شده است  امید است در وی تصریح کرد: امید است هفته دولت امسال شاهد ۲ بانده شدن و تعریض این جاده ارتباطی باشیم.
آقازاده بیان داشت: با توجه به اینکه این جاده مواصلاتی بسبار پرتردد است و متاسفانه در این مسیر تعدادی از هموطنان مجروح و یا جان خود را از دست می‌دهند که باید در اسرع وقت نسبت به ایمن سازی این جاده ارتباطی اقدامات لازم را انجام داد.
وی با اشاره به اینکه این مسیر یک طرح ملی است، ادامه داد: در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان مرکزی در سه سال گذشته مقرر شد این جاده ارتباطی که ۱۴۰ کیلومتر است از محل اعتبارات ملی، چهاربانده شود که اکنون ۱۲ کیلومتر از باند دوم در حال آسفالت شدن است.
استاندار مرکزی بیان کرد: جاده شازند به ازنا، الیگودرز را به خمین و دلیجان متصل می‌کند که امید است با تزریق اعتبارات ملی، این طرح در اسرع وقت تکمیل و جاده های ارتباطی استان ایمن سازی شود.
شهرستان شازند از توابع استان مرکزی است که در ۳۳ کیلومتری جنوب غربی اراک واقع شده است و در این منطقه بیش از ۱۲۰ هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند.
 

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اراک استان مرکزی شازند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اراک استان مرکزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اراک استان مرکزی شازند استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، ٢٦ طرح فوق توزیع و انتقال تا پایان اردیبهشت ماه جاری وارد مدار می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به تدوین و ابلاغ ١٨٠ اقدام عملیاتی برای عبور از اوج بار تابستان امسال گفت: ٧٧ طرح انتقال در قالب این برنامه عملیاتی شده که ٣٠ طرح آن به اتمام رسیده و ٣٩ طرح نیز از ٧٠ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که ٢٦ مورد آنها تا پایان اردیبهشت ماه جاری و مابقی تا قبل از اوج بار تابستان به بهره برداری خواهند رسید.
وی همچنین از افزایش ٧٦٠٠ مگاولت آمپری ظرفیت ترانسفورماتورهای پستهای فوق توزیع و انتقال خبر داد و با بیان این که  ١٢٩٤ کیلومتر خطوط فوق توزیع و انتقال نیز تا پیش از اوج بار تابستان به طول شبکه انتقال و فوق توزیع برق کشور افزوده می شود، خاطرنشان ساخت: ٧ طرح بهبود ولتاژ نیز در دست اجرا است و در مناطقی که افت ولتاژ وجود داشته باشد، خازن گذاری انجام می شود.
به گفته سخنگوی صنعت برق جمعا ٩ هزار میلیارد تومان در این زمینه سرمایه گذاری شده تا بتوانیم اوج بار تابستان امسال را بدون مشکل سپری کنیم.
مدیرعامل توانیر اجرای ١٣٠٠ کیلومتر کابل دریایی ایرانی بین جزیره قشم و سرزمین اصلی با هادی رسانا را از دیگر برنامه های عملیاتی صنعت برق در بخش انتقال عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح، ظرفیت تبادل برق این خط به ٣ برابر افزایش می یابد.
رجبی مشهدی با اشاره به فنآوری خاصی که در تولید این کابل دریایی به کار رفته، از ساخت آن توسط یک شرکت دانش بنیان داخلی خبر داد که انتظار می رود با اجرای این خط به طول ١٣٠٠ متر بین جزیره قشم با سرزمین اصلی (بزرگترین فاصله بین دو دکل انتقال نیرو)، ظرفیت تبادل برق این خط تا ٣ برابر افزایش یابد و نیروگاههای منطقه با بهره گیری از این ظرفیت، حداکثر تولید را داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • لایروبی ۳۰ کیلومتر از رودخانه‌های کرمانشاه
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • برنامه امسال دولت سیزدهم برای عبور موفق از اوج بار تابستان
  • یک پیش بینی ترسناک از هوای تابستان امسال!