Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه مقدم در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان افزود: متأسفانه وضعیت قرمز کرونایی در این شهرستان تداوم داشته و شمار بستری‌ها مبتلا به کرونا در خوی روز به روز در حال افزایش است.

وی ادامه داد: شهرستان خوی تنها شهرستان قرمز آذربایجان غربی در رنگ بندی کرونایی است که متأسفانه بی تفاوتی و ساده انگاری برخی از مردم و خانواده‌ها در روزهای اخیر نسبت به ویروس کرونا شرایط در این شهرستان را سخت و ارائه خدمات در مانی را دشوارتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقدم خاطرنشان کرد: با خیز موج پنجم کرونا از نوع دلتا و افزایش شیب تند سرایت پذیری آن روزانه به طور میانگین ۵۰ نفر مبتلا به این ویروس در خوی شناسایی می‌شود.

وی افزود: هم اکنون ۱۶۰ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان آیت الله خویی بستری هستند که ۴۰ نفر به علت شرایط حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت نظر قرار دارند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان خوی ساده انگاری، حضور در تجمعات، برگزاری عروسی‌ها و مراسم و مختلف را مهمترین علل شیوع و پیک جدید کرونا در این شهرستان اعلام کرد.

مقدم عنوان کرد: اخیراً رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف مردم متأسفانه بشدت کاهش یافته است که ضرورت دارد برای پیشگیری از خیز سهمناک کرونا از نوع دلتا مردم به صورت جدید به دستورالعمل بهداشتی توجه و رعایت کنند.

رئیس ستاد پیشگیری از کرونای خوی نیز با ابراز نگرانی از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: در حال حاضر استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان به کمتر از ۵۰ درصد کاهش یافته که این امر خطر ابتلاء به کرونا در شهرستان را به شدت افزایش داده است.

در حال حاضر به غیر از خوی، شهرهای ماکو، شوط، چالدران، سلماس، ارومیه، اشنویه، نقده، میاندوآب، مهاباد، پیرانشهر، بوکان، شاهین‌دژ، در وضعیت نارنجی و شهرهای پلدشت، چایپاره، سردشت و تکاب در وضعیت زرد قرار دارند.

کد خبر 5261143

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خوی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا ایلام گرگان شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سیلاب قوه قضاییه شورای نگهبان اردبیل حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، دکتر دهمرده افزود: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.
وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت به درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.
رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.
در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته دو هزارو ۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

دیگر خبرها

  • پایش معادن شهرستان تفت
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران