Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، میثم جعفرزاده مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو در خصوص آخرین وضعیت شبکه‌های آب و برق خشت در مرز استان‌های بوشهر و فارس پس از زلزله ۵.۷ ریشتری در عمق ۱۱ کیلومتری اظهار کرد: این زلزله نسبتا شدید ساعتی پیش در حوالی خشت در مرز استان‌های بوشهر و فارس رخ داد که خوشبختانه تا این لحظه وضعیت شبکه‌های آب و برق در منطقه زلزه‌زده پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: به‌دلیل شرایط جوی پیش‌بینی شده در استان، تیم‌های عملیاتی منطقه از قبل در آمادگی کامل قرار داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو با بیان اینکه آماده‌باش تیم‌های عملیاتی همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بازدید‌های تک مشترک در مناطق روستایی نیز در حال انجام است.

پربیننده ترین برنامه جدید زمان بندی خاموشی ها اعلام شد آب زاینده رود ربطی به کارون ندارد چراغ مزرعه ۴۳ میلیاردی ماینرها خاموش شد پولی سازی کسری بودجه دلیل اصلی تورم / عدم اصلاح الگوی مصرف انرژی ریشه خاموشی ها ضرورت تساهل و تسامح در ارائه مجوزهای استخراج رمزارز / برخی محافظه کاری‌ ها باعث تاخیر در تصویب قانون رمزارزها شده است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آب و برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۳۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛ مدیر کل بازرسی استان لرستان گفت:در راستای پیگیری مسائل و مشکلات شهر خرم آباد و پیگیری و تلاش برای رفع و رجوع  مدیر کل بازرسی  استان ازمیدان شهدای خرم آباد بازدید کرد
سعید رازانی افزود:میدان شهدا یکی از قدیمی ترین میادین این شهر است و یادگاری از شهدایی است که مردم شریف خرم آباد تقدیم انقلاب کردند.
 وی  با بیان اینکه این میدان در وضعیت مناسی نیست و سنگ‌های اطراف میدان تخریب شدند ، گفت:حوضی که داخل میدان ،آبنمایی  این میدان  که از آب استفاده نمی شود که این مشکلات مرتفع شود  و شهرداری باید در این زمینه جوابگو باشد و هرچه سریع‌تر  این وضعیت بررسی  و پیگیری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • استقرار جوی پایدار و صاف تا اواسط هفته در گیلان
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد