Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۹و ۴ دقیقه یکشنبه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ ریشتر در عمق ۱۱ کیلومتری زمین منطقه خشت در استان فارس را لرزاند و پس از آن تاکنون ۲۵ پس لرزه در این منطقه روی داده است.

شدت پس از لرزه‌ها از ۲ و ۵ ریشتر تا ۳ و ۹ ریشتر ثبت شده است.

فرماندار کازرون در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه تیم‌های امداد و نجات از عصر روز گذشته تاکنون در شهرستان کازرون آماده باش هستند، گفت: پس از وقوع زمین لرزه تیم‌های کارشناسی و امدادی به منطقه اعزام شدند و تاکنون نیز حاضر هستند اما خوشبختانه به غیر از ترک خوردگی دیوار منازل خسارتی گزارش نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی مظفری تصریح کرد: در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در بحث خدمات رسانی در منطقه وجود ندارد اما تعداد بالای پس لرزه‌ها باعث نگرانی ساکنین منطقه شده است.

همچنین مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه پس از وقوع زمین لرزه اولیه تیم‌های امداد و نجات استان فارس در منطقه حاضر شدند، گفت: از همان دقایق اولیه گروه‌های مختلف کارشناسی و امدادی از هلال احمر و اورژانس فارس به منطقه خشت اعزام شدند اما خوشبختانه این زمین لرزه خسارت جانی به همراه نداشت.

رحیم آزادی تاکید کرد: خسارت‌های مانند ترک برداشتن دیوارهای منازل روستایی را شاهد هستیم اما هیچ‌گونه تخریبی روی نداده است.

وی افزود: شهرستان‌های اطراف منطقه خشت از روز گذشته تاکنون در حالت آماده باش قرار دارند و تیم‌های امداد و نجات نیز در منطقه حاضر هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس در خصوص وضعیت خدمات رسانی از جمله آب و برق در منطقه نیز گفت: هیچ‌گونه مشکلی در این راستا وجود ندارد هرچند که کارشناسان دستگاه‌های خدمات رسان استان فارس نیزدر منطقه حاضر هستند و در صورت بروز مشکل ان را رفع خواهند کرد.

کد خبر 5261153

منبع: مهر

کلیدواژه: زمین لرزه کازرون عملیات امداد و نجات ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان ایلام شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه سیلاب اردبیل قوه قضاییه شورای نگهبان حجاب و عفاف زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت

به گزارش جام‌جم‌آنلاین،حمید سالخورده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای امدادی در منطقه فاریاب در حالت آماده‌باش قرار دارند.    کانون این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین اعلام شده است.   کانون وقوع این زلزله در ۲۹ کیلومتری فاریاب، ۳۰ کیلومتری کهنوج و ۴۷ کیلومتری عنبرآباد در جنوب کرمان کرمان اعلام شده است.   فاریاب شهری در استان کرمان و مرکز شهرستان فاریاب است.   شهر فاریاب، در ۳۳۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز استان کرمان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حقایق پنهان درباره ماه
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • زمین‌لرزه ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان خسارتی نداشت
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتی در فاریاب استان کرمان
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • جزییات زلزله ۴.۶ ریشتری در کرمان
  • زمین لرزه ای به قدرت ۴.۶ ریشتر سیرچ کرمان را لرزاند