Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیر ابراهیم رسولی» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره گزینه‌های شهرداری تهران، گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از لحاظ جریانی وارد مصادیق شهرداری تهران نمی‌شود اما می‌تواند شاخص‌هایی را به شورای شهر ششم پیشنهاد دهد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: شورای ائتلاف کمک کرد این لیست (اصولگرای شورای شهر ششم) در انتخابات ۲۸ خرداد پیروز شود و از وظایف اعضای شورای شهر تهران این است که پس از استقرار، برنامه نامزدهای شهرداری را بررسی کرده و یک نفر را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسولی یادآور شد: پس از معرفی تعدادی از گزینه‌های شهرداری از سوی اعضای منتخب شورای شهر تهران، ظاهرا در یک جمع بندی اولیه ۱۲ نامزد دارای شاخص‌های مدنظر در معرض رای اعضای شورای شهر تهران قرار می‌گیرند.

وی درباره ترکیب کابینه سیزدهم و جایگاه مشورتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، گفت: رییس جمهوری منتخب احتمالا این شورا را مورد مشورت می‌دهد. باید رییسی کابینه خود را معرفی کند بعد می‌توانیم نسبت به تحقق وعده‌هایی که داده قضاوت کنیم.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، یکی شدن قوا را از جهاتی مفید دانست و خاطرنشان کرد: از این جهت می‌تواند به حال کشور مفید باشد که قوا تلاش هماهنگی برای رفع مشکلات مردم انجام دهند.  

رسولی عنوان کرد: به نظر می‌رسد قوا ضمن حفظ استقلال با هدف نفع جمعی و منافع ملی همدیگر را تکمیل و امورات حکمرانی را تسهیل کنند. بنابراین دولت و مجلس چابک تر عمل خواهند کرد و بر محور رضایت جامعه حرکت می‌کنند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر سید ابراهیم رییسی شهرداری تهران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امیرابراهیم رسولی تهران پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر مجلس شورای اسلامی انتخابات ۱۴۰۰ شورای شهر سید ابراهیم رییسی شهرداری تهران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب امیرابراهیم رسولی تهران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901313

دیگر خبرها

  • نشست منتخبان مجلس توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برگزار شد
  • جلسه منتخبان مجلس دوازدهم برگزار می‌شود
  • ببینید | زاکانی هم وارد ماجرای بی‌حجابی شد؛ شهردار تهران درباره اجرای طرح نور چه گفت؟
  • خروج علیه شهردار تهران
  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود