Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ سید جلال حسینی درباره شرایط پرسپولیس اظهار کرد: روزهای سختی را گذراندیم و اکنون هم سه فینال مهم در سه هفته پیش رو باقی مانده و باید هر سه فینال را ببریم تا دل هواداران را شاد کنیم. همیشه برای شادی هواداران تلاش کردیم و باز هم تلاش می‌کنیم تا این سه فینال را با موفقیت و سربلندی پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این شرایط سخت انتظار داریم باشگاه از منافع تیم حمایت کند. ما در شرایط سختی قرار داریم و نمی‌شود که هر کسی بیاید و هر حرفی بزند اما همه مجازات‌ها برای پرسپولیس باشد.

کاپیتان پرسپولیس همچنین گفت: در این شرایط باشگاه باید اقدام درستی کند و حرف‌های بی جهت نسبت به پرسپولیس نزنند و منافع تیم را متضرر نکنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جلال حسینی پرسپولیس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۶۵۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عبدالکریم حسن، کاپیتان تبعیدی السد و تیم ملی قطر که با حواشی جام جهانی از فوتبال این کشور کنار گذاشته شده بود حالا در تهران اوج محبوبیت را تجربه می‌کند.

عبدالکریم حسن که با کیفیتش به بخش جدانشدنی ترکیب ثابت پرسپولیس تبدیل شده، از تشویق خاص پرسپولیسی‌ها برای او به وجد می‌آید.

هواداران پرسپولیس او را با شعار "حسن، حسن، یاحسن، حسن عبدالکریم" تشویق می‌کنند و او ویدیوی این تشویق در بازی سپاهان را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از هواداران پرسپولیس به عنوان بهترین‌ هواداران در مسیر فوتبالی‌اش یاد کرد.

به نظر می‌رسد مرد سال سابق فوتبال آسیا رضایت زیادی از وضعیت این روزهای خود در پرسپولیس دارد.

دیگر خبرها

  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • بانکی‌پور، نماینده مجلس: در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / ب
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس
  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی